ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به ممسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

کیوان مرادیان کوچکسرائی به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: درباره لزوم جلوگیری از افزایش قیمت سه باره مواد شوینده در پی سال جاری.

محمدرضا صباغیان بافقی به رئیس جمهور: چرا علی رغم تاکید قانون اصلاح مواد تبصره 6 ماده 12 در رابطه با حقوق دولتی وصولی معادن ردیف بودجه مربوط به این تبصره حذف شده است؟

عباس مقتدایی به رئیس جمهور: ضرورت توجه به آلودگی ناشی از استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها و به خطر افتادن سلامتی مردم.

مهدی عسگری به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: درباره ضرورت اتخاذ سیاست های حمایتی و سوق دادن منابع و ظرفیت‌های کشور در تولید انواع ورق ها و قطعات فولاد و آلیاژها با ارزش افزوده بالا.

حبیب اله دهمرده به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در حل مشکل حاشیه نشینی شهر زابل.

سیدسلمان ذاکر به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به تعطیلی و عدم اقدامات بانک صادرات و دیگر بانک‌ها در منطقه حسین آباد. لزوم معاف نمودن مالیات مراکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش دولتی به لحاظ ارائه خدمات آموزشی. به وزیر صمت: لزوم رفع محدودیت صادرات سیب تا عید و رفع تعهد ارزی و جایگزینی ارز تهاتری به جای آن.

فرهاد بشیری به وزیر نیرو: لزوم اتخاذ تدابیر لازم از هم اکنون برای جلوگیری از قطع برق مصرفی به خصوص در مراکز و کارخانجات تولیدی هنگام فصل گرما.

حسن محمدیاری به وزیر آموزش و پرورش: لزوم عذرخواهی و اصلاح نام حیران گیلان به حیران اردبیل در کتب درسی.

سیدکاظم موسوی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم توجه به راه های شریانی و مواصلاتی منطقه محروم اردبیل از جمله جاده سرچم اردبیل به اتوبان میانه و راه های روستایی اردبیل، نیر و سرعین.