در این خبر قسمت هایی از حضور بهنام بانی خواننده مشهور که مهمان برنامه دورهمی بود را برایتان گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید تا میکس جذاب را تماشا کنید.

مهران مدیری و بهنام بانی برنامه دورهمی را منفجر کردند +فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهنام بانی دوباره روی خط رسانه ها رفته است . بهنام بانی که خواننده معروف پاپ است دوباره مورد توجه مردم قرار گرفته است.ماجرا از آنجا آغاز شده که مهران مدیری بهنام بانی را این بار مهمان برنامه خود کرده است . بهنام بانی در این برنامه بسیار جالب ظاهر شده است. در این خبر قسمت هایی از حضور بهنام بانی خواننده مشهور که مهمان برنامه دورهمی بود را برایتان گردآوری کرده ایم بهنام بانی در کودکی اش قاری قرآن در مدرسه بود و بعد به خوانندگی علاقه شدیدی پیدا کرد با ما همراه باشید تا میکس جذاب حضور بهنام بانی در دورهمی را تماشا کنید.

 آنچه دیگران می خوانند:

بیوگرافی خواندنی بهنام بانی

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ - دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. 

بهنام بانی

شروع فعالیت بهنام بانی

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

بهنام بانی