محمدحسین فرحبخش با تکذیب ادعای نادر مقدس مبنی بر نقش او در معرفی بهرام رادان و مهناز افشار به سینما، تاکید کرد که افشار پیش از همکاری با مقدس، در دو فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخته و رادان هم با فیلم «آواز قو» به شهرت رسیده بود.

چه کسی بهرام رادان را به سینما معرفی کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما به اظهارات اخیر نادر مقدس درباره این‌که او مهناز افشار و بهرام رادان را به سینما معرفی کرده است، واکنش نشان داد.

فرحبخش در این باره گفت: «اولین حضور مهناز افشار در سینما در فیلم «دوستان» به تهیه‌کنندگی من بود و فیلم بعدی افشار هم «شیر‌های جوان» ساخته محسن محسنی‌نسب بوده و سومین بازی او در فیلم نادر مقدس بوده است.»

به نوشته خبرآنلاین، او در گفتگو با سینما اکران ادامه داد: «اگر منظور مقدس چهره شدن و دیده شدن در فیلم ایشان بوده که نقض فرمایش ایشان است، زیرا با این توجیه بهرام رادان هم در فیلم «آواز قو» محصول پویافیلم تبدیل به چهره و شناخته شد.»

نادر مقدس کارگردان سینما اخیرا با اشاره به فیلم «شور عشق» گفته بود: آن زمان در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کردم که البته ماندگار هم شدند، البته در این فیلم بازیگران دیگری نیز حضور داشتند که همچنان مشغول به فعالیت هستند.

این کارگردان ادامه داد: باید موقعیت برای حضور نسل جوان در سینما فراهم کرد چرا که در حال حاضر در این زمینه با کمبود بازیگران جوان به خصوص در سنین ۱۸ تا ۲۰ سال مواجه هستیم و باید فکر مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

مقدس در پایان با اشاره به اینکه در تلاش است تا فیلم تازه خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کند، گفت: «شاه ماهی» یک اثر ترکیبی است که بازیگران بسیار جوان و تازه نفس نقش‌های اصلی آن را برعهده دارند و در کنار آن از بازیگران شناخته شده نیز استفاده می‌شود. در این فیلم قرار است به موضوع خاصی اشاره شود که کمتر به آن توجه شده است.