روزنامه کیهان ضمن انتقاد تند از یک بازیگر نوشت در حالی که جشنواره فیلم برلین طی سال‌های اخیر از هر فرصتی برای تبلیغ و فضاسازی ضدایرانی استفاده کرده، اکنون قصد حمایت مالی از یک فیلمساز ایرانی را دارد!

انتقاد روزنامه کیهان از یک بازیگر معروف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این جشنواره که با سیاست‌های استعماری خودش، در دوره‌ای برای یک مجرم ضدامنیتی در ایران، صندلی خالی تعیین کرد و در دوره‌ای دیگر، هیچ فیلمی ‌از سینماگران کشورمان را نپذیرفت، این‌بار با اهداف سیاسی قصد حمایت از سینماگری را دارد که طی سال‌های اخیر در پروژه‌های ایدئولوژیک سینمای غرب همکاری کرده است.

پیمان معادی که چند سال است در پروژه‌های به لحاظ کیفی درجه سه اما از نظر محتوایی، دارای رویکرد سیاسی و ایدئولوژیک سینمای غرب بازی کرده است، این‌بار با حمایت مالی یک جشنواره سیاسی و ضدایرانی، فیلم می‌سازد!

صندوق سینمای جهان جشنواره برلین (WCF) فهرست ۱۲ پروژه از کشورهای مختلف را که شامل دریافت کمک مالی می‌شوند، اعلام کرد. نام فیلم جدید پیمان معادی نیز در این فهرست دیده می‌شود. معادی سال گذشته در فیلم سیاسی «شش زیرزمینی» بازی کرد؛ یک فیلم ضعیف که در جهت پروپاگاندای نظامی و سیاسی کاخ سفید ساخته شد؛ و جشنواره فیلم فجر را هم در جهت سیاست‌های دولت‌های غربی علیه ایران، تحریم کرده بود.