ایسنا/ رییس ستاد دهه فجر استان تهران با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن ۲۲ بهمن به عنوان روز ملی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ای دینی و انقلابی است، گفت: به دلیل شرایط کرونایی، نحوه برگزاری مراسم امسال متفاوت خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در نشست دستگاه های اجرایی مراسم انقلاب جهت هماهنگی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: اگر چه مردم عزیز ما مایلند با حضور خود در صحنه وفاداری خویش را به انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند ، ولی به دلیل شرایط کرونایی، نحوه برگزاری مراسم امسال متفاوت خواهد بود.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهادات خود جهت برگزاری این مراسم را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه داد که این ستاد با حضور موتوری و ماشینی موافقت کرده است که ما نیز اجرای برنامه ها را به همین شکل متمرکز خواهیم کرد.
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: باید دستگاه های مختلف جهت برنامه ریزی فرهنگی و انقلابی تلاش خود را داشته و ایجاد جاذبه ها با خودرو و ماشین در سطح شهرها می تواند حرکتی زیبا را خلق کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ضمن تاکید بر تشریح بیشتر برنامه ها در آینده مطرح کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن پاسخ اراجیف دولتمردان خائن آمریکا را خواهد داد و بر پایبندی خویش بر آرمان های امام و رهبری تاکید خواهد نمود.