سخنگوی حزب کارگزاران پاسخ اظهارات سعید حجاریان را داد. سعید حجاریان روز گذشته گفته بود :کارگزاران موافق دولت نظامی است؛ عقد نظامیان و کارگزاران را در آسمانها بسته اند

پاسخ تند مرعشی به حجاریان : دوستان امنیتی، دموکرات دوآتشه شده اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین مرعشی در پاسخ به اظهارات سعید حجاریان به خبرنگار «فردا» گفت: آقای حجاریان از قربانیان خشونت است. جایگاه او همیشه برای ما محترم بوده و خواهد بود. در عین حال برای آنکه تحریفی در واقعیت های تاریخی اتفاق نیفتد، من اصلا متوجه نشدم تعبیری که آقای حجاریان درباره کارگزاران بیان کرد، سندش کجاست که حزب کارگزاران در چه مقطع یا دوره ای از حیات تاریخی خود با نظامی ها پیونده داشته است؟

وی افزود: آقای حجاریان لطف کند اگر یک مورد همکاری بین کارگزاران با نظامی ها در عرصه سیاسی ایران وجود داشته، سند آن را ارائه کنند تا ما هم مطلع باشیم.

سخنگوی حزب کارگزاران بیان کرد: این جای خوشبختی دارد که دوستانی مثل آقای حجاریان که سابقه پررنگ در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی داشتند، امروز طرفداران دوآتیشه دموکراسی شده اند. این تحول برای کشور و مردم ایران مثبت است. این سوابق را همه می دانند و از این جهت ما خوشحالیم دوستانی که خودشان نهادهای امنیتی را برای این کشور شکل دادند و اداره کردند، خوشبختانه امروز دموکرات هستند.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم و خیلی واضح است، آن است که نتیجه کار دولت کارگزاران که دولت آقای هاشمی بود، کارگزاران این افتخار را دارند که در آغاز اولین برگ حیات سیاسی خود مجلس پنجم را که بسیار متعادل تر و متفاوت با مجلس چهارم بود شکل دادند، همچنین این افتخار را داشتند که انتقال قدرت بعد از آقای هاشمی را مدیریت کنند و کشور را به آقای خاتمی تحویل دادند.

مرعشی یادآور شد: دوستانی که به ظاهر از کارگزاران دموکرات‌تر و آزادی‌خواه هستند، نتیجه سیاست ورزی و مدیریت فضای سیاسی شان این شد که کشور را از آقای هاشمی تحویل گرفتند و به آقای احمدی نژاد تحویل دادند. برای همه دوستان آرزوی موفقیت داریم.ج