اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا قدم به قدم به شما یاد بدهیم که چطور می توانید از طریق اینترنت شروع به کسب درآمد و درآمد زایی کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

راه اندازی کسب و کار اینترنتی مناسب افرادی است که قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل به شما آموزش بدهیم. شما یاد بدهیم که چطور می‌توانید از طریق اینترنت کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنیم و به درآمد میلیونی برسانید.

 شاید فکر کنید که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ممکن است به چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز داشته باشید.  اما اگر خیلی جدی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را داشته باشید با کمترین سرمایه ممکن نهایتاً چند صد هزار تومان می توانید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و از طریق اینترنت درآمد اینترنتی کنید.

 اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا قدم به قدم به شما یاد بدهیم که چطور می توانید از طریق اینترنت شروع به کسب درآمد و درآمد زایی کنید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست

 کسب و کار اینترنتی به زبان خیلی ساده به مجموعه فعالیت هایی که شما برای کسب درآمد در اینترنت انجام می دهید را کسب و کار اینترنتی می گویند.  شما هر محصول و خدمات که داشته باشید می توانید به صورت کاملاً اینترنتی و آنلاین بفروشید.

 اگر هم هیچ محصول و یا خدماتی نداشته باشید باز هم می توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.  برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به این نکته توجه کنید شما باید اصول بازاریابی اینترنتی را به صورت کامل یاد بگیرید. 

 البته راه اندازی کسب و کار آنلاین این ممکن است یک مقدار کار سخت و دشواری باشد! البته به سختی انجام کار فیزیکی نیست!  ولی برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشید  باید  یکسری مهارت‌ها و تخصص‌ها را  یاد بگیرید.

 

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

 برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید بدانید که چطور و کجا کسب و کار اینترنتی دانلود اندازی کنید و به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت باشید.  اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید و می خواهید کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی کنید پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا مرحله به مرحله به شما یاد بدهم چطور می توانید یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید.

 

1- انتخاب ایده مناسب مناسب

اولین مرحله در راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب ایده مناسب است. شاید فکر کنید که انتخاب ایده کار بسیار سخت و دشواری باشد.  ممکن است فکر کنید که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید یک سری محصولات و خدمات داشته باشید تا بتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید! ولی می خواهم به شما بگویم که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید نیاز به هیچ محصول نیست.

البته اگر هر محصول فیزیکی داشته باشید می توانید به صورت کاملا آنلاین در اینترنت بفروشید. اگر هم هیچ محصول فیزیکی ندارید اصلا جای نگرانی نیست! شما می توانید از طریق همکاری در فروش اینترنتی و یا ساخت محصولات آموزشی کسب درآمد کنید.

اگر هر محصول فیزیکی داشته باشید می توانید به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین بفروشید، به عنوان مثال ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی لباس داشته باشید می توانید یک فروشگاه اینترنتی لباس مردانه کنید و تمام محصولات آن را به صورت کاملاً اینترنتی بفروشید. 

 اگر هم هیچ محصول فیزیکی ندارید می توانید از طریق  فروش محصولات دانلودی کسب درآمد کنید. به عنوان مثال ممکن است شما در زمینه فروش و بازاریابی کتاب های زیادی خوانده باشید می توانید این مهارت را به دوره های آموزشی صوتی، ویدیویی و یا حتی کتاب‌های الکترونیکی تبدیل کنید و به صورت اینترنتی بفروشید.  البته در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید محصولاتی که دارید را به صورت آنلاین بفروشید.

اگر هم میخواهید یک محصول داشته باشید و بسازید می توانید از طریق همکاری در فروش اینترنتی که یکی دیگر از ایده های پولساز راه اندازی کسب و کار اینترنتی است کسب درآمد کنید. در این روش شما به هیچ محصولی نیاز ندارید،  از طریق سایت هایی که همکاری در فروش دارند  می توانید کسب درآمد کنید.

 

2- راه اندازی و ساخت سایت

دومین مرحله در راه اندازی سایت بعد از اینکه یک ایده مناسب انتخاب کردید راه اندازی و طراحی سایت است. در این مرحله شما باید  راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان شروع راه اندازی و ساخت سایت کنید. شاید فکر کنید که راه اندازی و ساخت سایت کار بسیار سخت و دشواری است و یا اینکه باید چندین میلیون تومان سرمایه داشته باشیم! در صورتی که می خواهم به شما بگویم اگر هیچ برنامه نویسی و کد نویسی بلد نیستید و یا سرمایه زیادی ندارید می توانید خودتان دست به کار شوید و بدون اینکه علم برنامه نویسی و کارت نویسی را یاد بگیرید یک وب سایت حرفه ای و شیک برای کسب و کار اینترنتی تان راه اندازی کنید.  برای راه اندازی و ساخت سایت شما از سیستم های مدیریت محتوا و سایت ساز ها استفاده می کنید.

بهترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا سایت ساز وردپرس است که کاملا رایگان است با استفاده از وردپرس می‌توانید هر سایتی با هر امکاناتی که می خواهید برای خودتان  راه اندازی کنید.

پس قدم دوم در راه اندازی کسب و کار آنلاین راه اندازی و ساخت سایت است. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را داشته باشید حتماً باید به فکر راه اندازی سایت باشید.

 

3- افزایش بازدید سایت :

سومین مرحله افزایش بازدید سایت است. بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به دنبال افزایش بازدید سایت باشید. باید کاری کنید که مخاطبان و کاربران شما را پیدا کنند.  البته راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد. ولی می خواهم به شما بگویم ساده ترین راه  بدون نیاز به هزینه اضافی تولید محتوای هدفمند است. شما باید به صورت کاملاً رایگان برای سایت دانشجو به تولید محتوا کنید و روی سئو و بهینه سازی سایت آن کار کنیم تا سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود. 

4- اعتماد سازی در اینترنت:

چهارمین مرحله و یکی از مهمترین مراحل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایجاد اعتماد سازی و حس دوستانه بین شما و مخاطبان تان است. در این مرحله شما باید کاری کنید که مخاطبان و کاربرانی که وارد وب سایت و شبکه اجتماعی شما می شوند به شما اعتماد کنند.  راه و روش های زیادی برای اعتماد سازی وجود دارد ولی بهترین راه برای ایجاد حس خوب و اعتماد سازی رفع نیاز مخاطبان و کاربران تان است.  شما باید نیاز مخاطبان و کاربرانی که وارد وب سایتتان می شوند را برطرف کنید تا آنها به شما اعتماد کنند و وقتی به شما اعتماد کردند و در محصولات و خدماتتان را  تهیه می کنند.  اگر  نتوانید روی اعتماد سازی کسب و کارتان کار کنید هرگز نمی‌توانید  محصولات و خدماتتان را به درستی در اینترنت بفروشید.

 

جمع بندی

در قالب چهار مرحله شما را با راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کردیم.  راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه بالایی ندارد.  همه افراد با هر شرایطی می توانند از طریق اینترنت درآمد میلیونی داشته باشند.