ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل های کابینت آشپزخانه آشنا کنیم و از مراحل خرید کابینت آشپزخانه از طراحی تا اجرا را برای شما شرح دهیم ازتون دعوت میکنم تا انتها همراه ما باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در دنیای امروز کابینت و دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای پیدا کرده و مردم نسبت به گذشته توجه بیشتری به محیط پیرامون خود می دهند و همین امر باعث شده تا تولید کنندگان به سراغ طراحی و تولید مدل های جدیدتر و زیباتر رفته اند و این مهم باعث شده تا مدل ها و سبک ها روز به روز تنوع بیشتری پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل های کابینت آشپزخانه آشنا کنیم و از مراحل خرید کابینت آشپزخانه از طراحی تا اجرا را برای شما شرح دهیم ازتون دعوت میکنم تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با انواع مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه از ارکان اصلی هر خانه ای محسوب می شود چرا که معمولا کابینت و آشپزخانه در دید مهمانان قرار دارد و از سوی دیگر هم تمام اعضای خانواده مدت زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند پس اهمیت بسیاری دارد که این محیط شیک و زیبا و در عین حال کارآمد و جادار باشد. امروزه مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند که در این بخش به آنها میپردازیم. کابینت امروز در سه سبک کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک تولید می شود که هر کدام از این سبک ها زیر مجموعه هایی نیز دارند.

کابینت طرح چوب

کابینت کلاسیک :

کابینت کلاسیک شامل سه مدل شیک به نام کابینت چوب، کابینت روکش چوب، کابینت ممبران را شامل می شود، در این سبک از رنگ های پلی اورتان و پلی استر استفاده می شود. همان طور که از اسم کلاسیک مشخص است ظاهر این کابینت ها شامل حکاکی های زیبا روی درب کابینت ها است، ستون های منبت کاری شده در کنار تاج و زیر چراغ های ابزار خورده شده باعث زیبایی بیش از پیش این سبک می شود. البته هرکدام از مدل های سبک کلاسیک روند تولید وقیمت متفاوتی دارند اما از نظر ظاهری شباهت های زیادی به هم دارند. معمولا دی کابینت های سبک کلاسیک از صفحه کورین و دستگیره سرامیکی استفاده می شود. به علت قیمت بالا سنگ های مصنوعی در سبک کلاسیک قیمت صفحه کابینت جدا از محاسبه می گردد.

کابینت مدرن :

کابینت مدرن نیز شامل سه مدل میشود که با نام های کابینت هایگلاس، کابینت روکش برجسته و کابینت ام دی اف (ملامینه) شناخته می شود. البته هرکدام از مدل های فوق توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید میشوند و هرکدام کیفیت، تنوع رنگ، و قیمت متفاوتی دارند. امروزه برخلاف گذشته معمولا در کابینت های مدرن از تاج و زیر چراغ استفاده نمی شود زیرا باعث میشود ظاهر کابینت ها از حالت مدرن و امروزی خود خارج شوند. در سبک مدرن از دستگیره مخفی استفاده مشود لیکن در این سبک اگر دستگیره در دید نباشد جلوه و زیبایی بیشتری به محیط می بخشد. صفحه کابینت در سبک مدرن معمولا صفحات چوبی شرکتی استفاده می شود که هزینه جداگانه ای ندارد و هزینه آن روی متراژ کابینت محسابه شده است. سبک مدرن شامل قدیمی ترین مدل های کابینت است که با ام دی اف تولید می شوند و قبل از آن از کابینت فلزی استفاده میشد، این سبک امروزه شامل صدها رنگ و مدل متنوع است و نسبت به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک هزینه کمتری دارد.

کابینت ممبران

جهت مشاهده قیمت کابینت آشپزخانه کلیک کنید و نزارید سرتون کلاه بره 

کابینت نئوکلاسیک :

کابینت نئوکلاسیک ترکیب دو سبک کلاسیک و مدرن است و شامل سه مدل به نام های کابینت پولیشی، کابینت پوششی و کابینت انزو می باشد. سبک نئوکلاسیک شامل جدیدترین سبک و مدل های کابینت آشپزخانه است. در این سبک کابینت از رنگ های پوششی و پولیشی استفاده می شود، متریال اصلی این سبک کابینت ام دی اف در ضخامت دو الی دو نیم سانتیمتر می باشد. کابینت نئو کلاسیک شامل تاج و زیر چراغ منحصر به فرد است که شامل ابزار خوردگی های متنوع می باشد اما هیچ شباهتی با تاج و زیر چراغ سبک کلاسیک ندارد همچنین ستون های تزئینی در این سبک نسبت به سبک کلاسیک تفاوت دارد. در این سبک کابینت از دستگیره های سرامیکی و صفحه کابینت سنگ مصنوعی کورین و کوارتز سنگ های طبیعی نظیر گرانیت و مرمر استفاده می شود. سبک نئوکلاسیک شامل جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه است و طرفداران آن روز به روز افزوده می شود.

نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه

شرکت نوین کابین با دو دهه فعالیت در زمینه کابینت آشپزخانه اقدام به برپایی نمایشگاه کابینت با انواع مدل های روز کابینت شامل : کابینت پولیشی، کابینت پوششی، کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت تمام چوب، کابینت هایگلاس و... می باشد. همچنین وجود کارشناسان خبره و حرفه ای در این زمینه به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را برای کابینت منزل خود داشته باشید.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه از طراحی تا اجرا با نوین کابین

در این قسمت قصد داریم مراحل خرید کابینت آشپزخانه از طراحی تا اجرا با نوین کابین مورد بررسی قرار دهیم. در مرحله اولیه مشتری با شرکت تماس میگیرد و مجموعه یک کارشناس به منزل مشتری اعزام می کند تا ابعاد و اشکال آشپزخانه را الگو برداری کند، در مرحله بعدی طراحان مجموعه طبق نظر مشتری طرح اولیه به شکل سه بعدی طراحی می شود، پس از این مرحله مشتری به نمایشگاه کابینت و دکوراسیون نوین کابین تشریف میاورند تا هم از طرح آشپزخانه خود، هم از انواع مدل های کابینت آشپزخانه دیدن کنند تا انتخاب خود را نهایی کنند. در این مرحله شرکت یک تاریخ جهت نصب کابینت به کارفرما اعلام می کند که در آن تاریخ محصول مورد نظر به منزل کارفرما ارسال می شود و نوبت به نصب کابینت ها می رسد که معمولا یک الی سه روز زمان می برد. لازم به ذکر است مجموعه نوین کابین از بهترین متریال و مرغوب ترین یراق آلات در محصولات خود استفاده می کنند، همچنین کلیه محصولات شرکت از گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله بهرمند هستند.

سخن پایانی

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.