پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش استخر بلیط ، موج های آبی مشهد یکی از جاذبه های گردشگری شهر توریستی مشهد است و به نظر می رسد در صورت سفر به مشهد و عدم شنا در استخرهای جذاب و سرسره های هیجان انگیز آن سفر شما نیمه تمام خواهد بود. ما برای این ادعا دلایلی بسیار زیادی داریم و اگر ما را همراهی کنید حتما یه این نتیجه خواهید رسید که نباید از شنا و بازی در پارک آبی مشهد به سادگی عبور کنید.

موج های آبی مشهد-استخر بلیط

استخرهای آرام و مواج پارک آبی مشهد

یکی از دلایل سفر فرار از دغدغه های روزمره است. ما تلاش داریم هر چه سریعتر فشارهای کاری را از خود دور کنیم و شنا کردن این امکان را به ما می دهند. در سرزمین موج های آبی مشهد انواع استخر برای گروه های سنی متفاوت وجود دارد تا همه اعضای خانواده بتوانند ریلکس کنند. استخر های مشهد شامل استخر برکه و استخر کودکان می شود که فرصتی فراهم کرده اند که شما در آنجا به آرامی شنا کرده و ذهن خود را آرام نمایید؛ اما اگر به دنبال هیجان در زمان شنا هستید بهتر است به استخر موج های پارک آبی و رودخانه آرام و خروشان مراجعه کنید. این مکان ها با ایجاد موج های تند هیجان سنا را افزایش می دهند و آدرنالین خون شما را افزایش خواهند داد.

سرسره های جذاب و هیجان انگیز پارک آبی مشهد

سرسره های موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد به دلیل وجود سرسره های متفاوت است که شما را شگفت زده خواهد کرد. تفاوتی ندارد چند سال دارید و تا چه اندازه به هیجان علاقه دارید دست شما برای انتخاب باز است. می توانید ساعت ها با ضربان قلب بالا آب بازی کنید و ساعات خوبی با خانواده سپری کنید.

سرسره آهسته، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تویسر، سرسره تاپسی توروی و چاله فضایی ساده ترین سرسره های این پارک هستند که اجازه می دهند ساعت ها در آنها وقت گذرانی کنید. ارتفاع هر کدام از این سرسره ها با هم متفاوت است و اگر با فرزندتان به این پارک آبی مراجعه می کنید بدانید که برای سرگرم کردن آو تعداد زیادی سرسره وجود دارد که می توانید با هم از آنها لیز بخورید و صدای خنده ها او شما را شگفت زده خواهد کرد. ولی اگر با دوستانتان به این پارک مراجعه می کنید و تنها هدف شما بالا بردن آدرنالین خونتان است باید گفت که انتخابی به جز سرزمین موج های آبی پیش روی شما نیست.

سرسره سوپر لوپ

این سرسره 120 متر پیچ های جذاب پیش روی شما قرار می دهد و شک نداشته باشید بعد از لیز خوردن از آن باز هم برای لیز خوردن این سرسره کاندید می شوید. این سرسره در سال 92 توسط یک شرکت کانادایی در این پارک ساخته شده است. این سرسره با استاندارهای ایمنی جهانی طراحی شده است و یکی از گزینه های شما برای بالا بردن هیجان است.

سرسره جت موج

شما از ارتفاع 300 متری با یک تیوب از این سرسره لیز می خورید و اگر با تیوب خود به تیوب دوستانتان ضربه بزنید حتما سرگرم شده و لذت خواهید برد.

سرسره سقوط آزاد

نمی توان از هیجانی که سقوط آزار برای شما ایجاد می کند به راحتی بگذرید. شما 10 ثانیه زمان دارید که از ارتفاع مشخص با سرعت جاذبه زمین سقوط کنید و همه مشکلات روزهای گذشته را فراموش کنید.

سرسره تورنادو

این سرسره دیگر انتخاب شما برای داشتن یک روز پر هیجان است، از آنجایی که بستری آماده نموده است که از ارتفاع 14 متری حدود 130 متر به سمت پایین با پیچ و تاب های هیجان انگیز لیز بخورید.

کلام آخر

از دیگر پارک های آبی میتوان پارک ساحلی آفتاب مشهد اشاره کرد که می توانید به این مجموعه هم یه سری بزنید.همانطور که مشاهده کردید این پارک فضایی امن، آرام و پرهیجان آماده نموده است که می توانید بدون دغدغه در آن روز خوبی را پشت سر بگذارید. اگر تصمیم داشتید در سفر به مشهد در پارک آبی مشهد تفریح کنید به شما پیشنهاد می دهیم که بلیط آن را از سایت Estakhrbilit.com با تخفیف ویژه خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در ایام کرونا این پارک آبی تعطیل است اما از اول اسفند ماه می توانید بلیط این مجموعه را خریداری نمایید.