سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات تهدید آمیز یکی از مقامان ارتش رژیم صهیونسیتی علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر کوچکترین و کمترین خطایی از رژیم صهیونسیتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ببینیم، با توانمندی‌های غیر آشکار خود در کمترین زمان ممکن حتماً حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به مقامات رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به تهدیدان اخیر یکی از مقامات نظامی رژیم صهیونسیتی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اخیراً رئیس ستاد رژیم صهیونسیتی یاوه‌گویی‌هایی را بر زبان آورده و اعلام کرده که دستور دادیم تا برای حمله به تاسیسات اتمی و پایگاه‌های موشکی ایران طرح‌ریزی شود. ما هم به رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونسیتی و هم کسانی که هنوز با آنها ارتباط دارند و به این رژیم منحوس کمک می‌کنند، هشدار می‌دهیم.

وی افزود: اولا توصیه می‌کنیم ارتش بی‌روحیه و ورشکسته خود را سامان دهند و تظاهرات جلوی خانه آقای نتانیاهو رئیس رژیم صهیونسیتی را جمع کنند و آنجا را سامان دهند. دوما به روحیه از هم پاشیده این ارتش شکست خورده و ورشکسته را که بارها به میدان آزمون و عمل آورده‌اند و شکست خورده برگشته است، رسیدگی کنند؛ ارتشی که با وجود پشتوانه بین‌المللی قادر به مقابله با گروه‌های جهادی فلسطین و لبنان نبوده و بارها شکست خورده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونسیتی تصریح کرد: این اظهارات یاوه‌گویی و توهم است و باید به رژیم جعلی صهیونسیتی یادآوری‌هایی شود.

سردار شکارچی خاطر نشان کرد: آنها با چشمان خود رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دیده‌اند. ما در این رزمایش‌ها بخش کمی از قدرت و توان رزمی خود را نمایان کردیم و بخش اعظم این قدرت را جلوی چشم دشمنان ظاهر نمی‌کنیم و برای روزی نگه داشتیم که دشمنان انقلاب اسلامی باید درس عبرت بگیرند.

وی اظهار کرد: از نظر ما اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونسیتی یا جنگ روانی یا توهم است. اگر واقعیت باشد، معلوم است که هنوز قدرت اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را درک نکرده‌اند. همانطور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند، اگر کوچکترین و کمترین خطایی از رژیم صهیونسیتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ببینیم، همان پایگاه‌های موشکی را که می‌گویند در طرح ریزی حمله قرار داده‌اند و با توانمندی‌های غیر آشکار جمهوری اسلامی ایران آشنایی ندارند، با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رژیم صهیونسیتی در صورت خطا، زمانبندی فروپاشی خود را جلو خواهد آورد، گفت: اسرائیل و رژیم صهیونسیتی اصلا به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کنند و نباید بگویند که برای آینده چه طرح‌هایی دارند.

سردار شکارچی با بیان اینکه «امروز فروپاشی اسرائیل در دستور کار امت‌های مسلمان، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است» تاکید کرد: این نطفه و غده سرطانی در منطقه حتماً باید فروپاشیده شود چراکه تا الان خسارت‌های زیادی برای امت‌های مسلمان داشته‌اند.

وی در پایان با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری درباره حرام بودن استفاده از سلاح اتمی، اظهار کرد: این پیام نه برای رژیم صهیونسیتی بلکه برای کل دنیاست که تاسیسات انرژی هسته‌ای ایران اولاً صلح آمیز است و ثانیاً هم در فتوای مقام معظم رهبری و هم در دکترین دفاعی ایران مقوله‌ای بنام تولید، نگهداری یا بکارگیری سلاح اتمی نداریم و آن را حرام می‌دانیم. ما آنقدر توان داریم که از نظام جمهوری اسلامی و سرزمین خودمان به نحو احسن دفاع کنیم.