کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیستم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایسنا/ وزیر اسبق نفت گفت: تنها راه عبور و رسیدن به قله پیشرفت این است که در مقابل تحریم‌ها بایستیم و هرچند تحریم ظلمی بزرگ از جانب آمریکایی‌ها بر مردم ایران است، اما ما راه نفوذ و مقابله با تحریم را یافته‌ایم.

"رستم قاسمی" وزیر نفت دولت دهم و مشاور عالی اقتصادی فرمانده سپاه پاسداران در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام گفت: بعد از جنگ تحمیلی قرارگاه خاتم به بازسازی و سازندگی کشور پرداخت و در زمینه ساخت سد، کارخانه ها و غیره حضور فعال داشت. 

مشاور عالی اقتصادی فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: در دولت دهم اقدامات مهمی در وزارت نفت انجام شد و این امر بزرگ حاصل تلاش خانواده بزرگ این وزارت است. 

قاسمی ادامه داد: علیرغم تحریم های آمریکا کشور در سال های ۹٠_۹۱ به بالاترین توسعه نفت دست یافت که این موضوع بالاترین دستاورد دولت وقت بود. 

وزیر نفت دولت دهم گفت: اقتصادی کشور امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بنابراین باید توانمندیهای داخلی با اولویت ظرفیت موجود مورد توجه قرار گیرد. 

وی بیان داشت: یکی از مولفه های مهم روی میز برای مذاکره با دنیا داشتن سرمایه اجتماعی که همان مردم است می باشد و باید این موضوع تقویت شود. 

مشاور عالی اقتصادی فرمانده سپاه پاسداران گفت: تاکنون شخصی از اصولگرایان برای حضور در انتخابات ۱۴٠٠ به طور رسمی اعلام آمادگی نکرده است، در صورت انتخاب قطعا معرفی می شود. 

قاسمی  با اشاره به اینکه تنها راه عبور و رسیدن به قله پیشرفت این است که در مقابل تحریم‌ها بایستیم، ادامه داد: اگرچه تحریم ظلمی بزرگ از جانب آمریکایی‌ها بر مردم ایران است؛ اما ما راه نفوذ و مقابله با تحریم را یافته‌ایم، به قول رهبر انقلاب اگر تحریم‌ها رفع شود خوب است اما آمریکا ثابت کرده که هیچگاه به قول‌هایش پایبند نیست. 

وی با بیان اینکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیستم، گفت: هنوز آرایش سیاسی اصولگرایان و اصلاح طلبان برای حضور در این انتخابات مشخص نیست.