شرکت جی ادز با سابقه ی بیش از هفت سال در زمینه همکاری با شرکت های معتبر بین المللی و فعالیت در تبلیغات گوگل، راه حلی بسیار ارزان، ایمن و سریع جهت انتقال پول به ایران را پیشنهاد می دهد. تا دیگر نگران تحریم ها نباشید و براحتی هر چه تمام ، مبالغ خود را به ایران ارسال کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همواره انتقال پول به ایران و بخصوص ارسال پول از آلمان به ایران یکی از عمده نگرانی های ایرانیان مقیم خارج بوده است، درواقع به علت تحریم های گسترده بانکی، ایرانیان خارج از کشور که در اروپا، آمریکا ، کشورهای آسیایی و یا سایر نقاط دنیا که به زندگی و یا تجارت مشغول هستند، برای ارسال و انتقال ارز به داخل ایران با محدودیت های بسیاری مواجه هستند.

علاوه براین، ایرانیان بسیار زیادی بدلایل تحصیل، سرمایه گذاری، کار و ... به کشور های آمریکا، کانادا، آلمان ، انگلستان و بسیاری کشور های اروپایی نظیر اسپانیا، ایتالیا و فرانسه مهاجرت کرده اند. این افراد همواره با ایرانیان داخل کشور مراودات مالی بسیار زیادی را دارند ولی بدلیل مواردی که قبل تر توضیح داده شد، همواره با مشکلات عدیده ایی روبرو بوده اند.

ارسال پول از آلمان به ایران

شرکت جی ادز با سابقه ی بیش از هفت سال در زمینه همکاری با شرکت های معتبر بین المللی و فعالیت در تبلیغات گوگل، راه حلی بسیار ارزان، ایمن و سریع جهت انتقال پول به ایران را پیشنهاد می دهد. تا دیگر نگران تحریم ها نباشید و براحتی هر چه تمام ، مبالغ خود را به ایران ارسال کنید.

با استفاده از خدمات انتقال پول جی ادز شما در هر کجای دنیا که هستید می توانید به راحتی یکی از ارز های رایج دنیا را به ایران انتقال دهید. این انتقال ها می تواند در مبالغی کم و شامل ارسال پول به خانواده و دوستان در ایران باشد، و یا حتی بنابه کسب و کار و تجارت خود، قصد ارسال پول به ایران در مبالغ بالا را داشته باشید.

همچنانکه می دانیم، پیش از این همواره امکان انتقال ارز به ایران بسیار سخت و پیچیده بوده و سختی ها و روش های بسیار مبتدی از قبیل حمل چمدانی از طریق مسافر و یا تحویل ارز نقد به صراف در خارج و یا حتی روش های جدید انتقالی نظیر سیستم های اینترنتی گران قیمت مانند پی پال، اسکریل، کش اپ، وسترن یونیون و ... مورد استفاده قرار می گرفته است. این روش ها محدودیت ها و معایب بسیاری از قبیل محدودیت در مقدار مبلغ انتقالی، کارمزد های بالا، طولانی بودن پروسه انتقال وجه و ... را دارند. در واقع این روش ها به هیچ وجه مناسب برای کسب و کارهایی که قصد انتقال مبالغ بالا را دارند، مناسب نمی باشد و یا حتی برای مبالغ پایین نیز می بایستی کارمزد های واقعی در حد 10 الی 15 درصد را تحمل نمایند.

با استفاده از خدمات انتقال پول جی ادز هیچ گونه محدودیتی در حد بالای مقدار ارز انتقالی، ترس از بلوکه شدن حساب، کارمزد های غیر منطقی بالا و .. وجود ندارد. و شما در منزل خود در خارج می توانید به راحتی و در سریعترین زمان و در پایین ترین کارمزد واقعی، مبالغ خود را انتقال دهید.

جی ادز بنابه کشوری که شما در آن اقامت دارید چه در اروپا باشد و یا آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس و یا حتی آسیا، شماره حساب یک شرکت بین المللی در محل شما را ارائه می کند و شما با انتقال ارز خود از طرف جی ادز به آن شرکت، می توانید معادل ریالی ارز خود را در ایران دریافت کنید.

در روش پیشنهادی جی ادز، خبری از کارمزدهای بالا و یا پنهان ، احتمال بلوکه شدن حساب بدلیل تحریم های ایران و ... وجود ندارد. شما به هر کدام از روش های انتقال پول از طریق بانک، SWIFT و یا SEPA می توانید اقدام کنید و در سریع ترین زمان مبلغ خود را در ایران دریافت کنید.

روشی که جی ادز پیشنهاد می دهد بسیار مناسب صاحبان کسب و کاری است که به صورت متناوب قصد انتقال پول به ایران را دارند و بدلیل ارائه خدمات و یا فروش محصول، تجارت، فروش املاک و ...، قادر نبوده اند تا مقدار ارز حساب بانکی خود را به ایران انتقال دهند. برای این عزیزان جی ادز خدمات انتقال پول در سریعترین زمان که تنها یک روز کاری می باشد را پیشنهاد می دهد.

به طور کلی برای انتقال های ارزی از مبدا کشور های کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، ژاپن، آلمان و منطقه یورو به ایران هیچ گونه سقفی در مبلغ انتقال وجود ندارد و در سریعترین زمان و کمترین کارمزد واقعی موجود در بازار، با اطمینان بالا می توانید به راحتی تراکنش های خود را انجام دهید. 

ارسال پول از آلمان به ایران

شرکت جی ادز که یکی از فعالان بزرگ در زمینه تبلیغات گوگل در عرصه بین الملل می باشد، این راه حل بسیار ساده، ارزان و ایمن را معرفی می نماید و در این راه دیگر ترسی از عواقب ناشی از تحریم و ... را ندارید. 

کشوری که میزبان بزرگترین جمعیت ایرانیان است، ایالات متحده می باشد و سرمایه گذاران، دانشجویان و ایرانیان بسیاری در آمریکای شمالی یعنی کانادا و آمریکا به زندگی و کار مشغول هستند. این عزیزان نیز براحتی می توانند دلار خود را به ایران ارسال کنند.  

برای انتقال دلار از آمریکا به ایران، شماره حساب یک شرکت بین المللی معتبر امریکایی به شما ارائه می شود و با واریز پول به این حساب ، معادل تومان دلار واریزی خود را به بهترین نرخ بازار ایران دریافت می نمایید. حداقل مقدار انتقال که توسط جی ادز تعیین شده است، معادل 500 دلار آمریکا می باشد.

برای درخواست های انتقال یورو از کشور های اروپایی و غیر اروپایی و یا انتقال پوند از انگلیس به ایران بسته به کشور مبدا، شماره حساب های یک شرکت معتبر بین المللی در انگلیس و یا سایر شعبه ها در آلمان و ... ارائه می گردد که با ارسال و واریز مبالغ خود به آن حساب ها از طرف شرکت جی ادز، می توانید معادل ارز واریزی خود را به تومان در ایران تحویل بگیرید.

مزایایی استفاده از خدمات انتقال پول جی ادز چیست؟

  1. انتقال پول در سریعترین زمان،
  2. پایین ترین نرخ کارمزد واقعی
  3. امکان انتقال پول به روش SWIFT ، SEPA و بانک به بانک یا Wire Transfer
  4.  انتقال تمامی ارز های رایج دنیا به ایران
  5. امکان انتقال پول به ایران از تمامی کشورها (به جز کشور های تحریمی نظیر کره شمالی، سومالی و ...)
  6. امکان انتقال پول به ایران بدون سقف ( حداقل سفارش معادل 500 دلار توسط جی ادز تعیین شده است و سقف تراکنش وجود ندارد.)
  7. عدم وجود کارمزد تبدیل برای ارز های دلار کانادا، دلار آمریکا، یورو، پوند، دلار استرالیا، فرانک سوئیس
  8. تسویه معادل ریالی بصورت دقیق و لحظه ایی در ایران
  9. در تراکنش اول کل پروسه انتقال و تسویه در طی یک روز کاری +72 ساعت
  10. و برای تراکنش های دوم به بعد حواله و تسویه در ایران تنها در یک روز کاری
  11. عقد قرارداد برای تضمین و اطمینان شما

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انتقال پول به ایران می توانید با شرکت جی ادز به شماره  02166565000  داخلی 107 بخش خدمات ارزی تماس بگیرید.