اینستاگرام به ابزاری تبدیل شده که خیلی از افراد الان درآمدهای نجومی را از این اپلیکیشن دارند. برخی از افراد ماهانه به صورت میلیاردی از اینستاگرام کسب درآمد میکنند. حالا ممکن هست پیش خودتون بپرسید چطور این افراد به این درآمد رسیدن روش و راز کسب درآمد میلیاردی آنها از اینستاگرام چی هست؟ تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اینستاگرام به ابزاری تبدیل شده که خیلی از افراد الان درآمدهای نجومی را از این اپلیکیشن دارند. برخی از افراد ماهانه به صورت میلیاردی از اینستاگرام کسب درآمد میکنند. حالا ممکن هست پیش خودتون بپرسید چطور این افراد به این درآمد رسیدن روش و راز کسب درآمد میلیاردی آنها از اینستاگرام چی هست؟ سایت آموزشی برتر آموز توضحات کامل و جذابی را در این باره داد که بخشی از اون رو خدمت شما میگیم که بدونید چطور میشه به درآمد چند صد میلیونی از اینستاگرام رسید پس تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

روش پولسازی در اینستاگرام

یکی از روش هایی که میتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید این هست که اگر محصولی دارید یک پیج فروش محصول بزنید یعنی تو پیج شخصی خودتون محصول نفروشید! حالا ما پیشنهاد میدیم حتما آموزش اینستاگرام برتر آموز رو ببینید که بدونید چطور میشه یک پیج اینستاگرام خیلی حرفه ای ساخت. خیلی ها هستند از همین آموزش اینستاگرام به درآمد میلیونی رسیده اند یعنی خودشون میان تو پیجشون یاد میدن چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنید و دوره های آموزشی اینستاگرام را برگزار میکنند که به دلیل اینکه تبلیغات زیادی کرده اند افراد زیادی از آنها این پکیج های آموزشیو تهیه میکنن و به دنبال یادگیری هستند.

روش بعدی این هست اگر شما نه محصولی دارید و نه دانش کافی، فقط کافی هست محصولات دیگران را به فروش برسونید یعنی همکاری در فروش، خیلی از افراد هستند که با همکاری در فروش با سایر پیج ها درآمد یک ماهه آنها بالای 100 میلیون تومان هست و این اعداد و ارقام کاملا شدنیه در فضای اینستاگرام ایران که بیش از 40 میلیون کاربر فعال دارد و فقط کافی هست کمی حرفه ای کار کنید و مستمر و تمام.

برگ برنده کسب ثروت در اینستاگرام چیست؟

قبل بذارید یک موضوعی رو بهتون بگیم شما برای موفقیت در هر کسب و کاری باید پشتکار خوبی داشته باشید و به دنبال یک شنبه ثروتمند شدن نباشید. اینستاگرام هم دقیقا همینه و به دنبال این نباشید که من الان یک پیج بزنم و تمام میلیاردر میشم! نه اصلا اینطور نیست اینها میشه رویا فروشی! شما باید دانش استفاده از اینستاگرام رو داشته باشید و به صورت مستمر و حرفه ای هر روز تلاش کنید تا به هدف مورد نظر خودتون برسید. حتی همین افرادی که میلیاردی از اینستاگرام کسب درآمد میکنند فکر میکنید یک شبه میلیاردر شدند؟! خیر اینها هم چندین سال فعالیت مستر داشتن تا الان به این جایگاه فعلی خودشون رسیدن. به خاطر همین اگر از قبل پیجی دارید که فالور فیک داره و پیج خوبی نیست همین الان پیج خودتونو دیلیت کنید اگرم نمیدونید چطور میشه اینکارو کرد پست آموزش حذف اکانت اینستاگرام را بینید تا پیج قبلی که بازدهی نداره براتون رو دیلیت کنید.

اما برگ برنده اینستاگرام بعد از اینکه پیج حرفه ای خودتو زدی تبلیغات در اینستاگرام هست. یعنی شما بودجه ای مشخص میکنید و به پیج هایی که در اینستاگرام مشهور هستند و فالوو بالایی را دارن پیام میدین که شمارو تبلیغ کنند. عموما بازدهی تبلیغ تو پیج های ولاگرها و بلاگرهای اینستاگرام بالاست. البته اینم بگیم بهتون پیش از اینکه هزینه سنگینی رو برای تبلیغات بپردازید قبلش با هزینه خیلی کمتر همون بنر تبلیغاتی خودتونو تو چندتا پیج تست کنید ببینید بازخورد چطور هست اگر خوب بود همون بنر رو تو همه پیج ها برید برای تبلیغ در غیر این صورت حتما بنر تبلیغاتی خودتو تغییر بدین و بنر جذاب تر دیگه ای درست کنید که گیرا باشد. عموما تبلیغاتی که به صورت عمومی هست بازدهی خوبی داره یعنی تو هر حوزه ای هستی کمی برو به سمت مطلب عمومی تو تبلیغ که بتونی حجم زیادی از مخاطب رو به سمت خودت بکشی.

نکته بعدی باز بودن پیج موقع تبلیغ هست. دیگه الان کسی پیج خودشو برای تبلیغات پرایویت نمیکنه و این جالب نیست. شاید بازدهی بالایی براتون داشته باشه و افراد زیادی شمارو فالوو کنن اما بعد از اینکه پیج شمارو دیدن اگر خوششون نیاد شمارو آنفالو میکنن. پس سعی کنید پیجتونو باز بذارید که بازدهی خوبی براتون داشته باشه. محسن حبیبی راد بلاگر تخصصی سئو در اینستاگرام در مورد تبلیغات طی یک استوری گفت تبلغیاتی که آموزشی باشه و کاربر رو کنجکاو کنه به دیدن ادامه آموزش عموما بازدهی بالایی داره و افراد زیادی میان شمارو فالوو میکنن. پس از تجربه ایشون هم میشه برای تبلیغات استفاده کرد حتما این موارد رو رعایت کنید تا یک پیج عالی داشته باشید و در نهایت به کسب درآمد میلیونی در ماه برسید.