وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران دقیق بوده و از قدرت انفجاری لازم برای حفظ بازدارندگی دفاعی کشور کاملا برخوردار هستند.

اظهارات وزیر دفاع درباره انتقام از عاملان ترور شهید فخری‌زاده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ امیر حاتمی در گفت‌و‌گو با تسنیم با تاکید بر آمادگی کامل دفاعی کشور اظهار داشت: به لطف خداوند متعال امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های مطرح موشکی دنیاست.

وی با قدردانی از تلاش متخصصان صنعت دفاعی در نورآوری‌های جدید دفاعی افزود: در صنعت دفاعی و موشکی کشور هر آنچه که مورد نیاز است خودمان طراحی و تولید می‌کنیم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از آن استفاده می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز در بهترین وضعیت توان دفاعی و موشکی قرار داریم، تصریح کرد:‌ امروز تمام موشک‌های جمهوری اسلامی ایران دقیق و از مانورپذیری بالا و قدرت انفجاری ‌لازم برای حفظ بازدارندگی دفاعی کشور ‌برخوردار‌ند.

وی در پاسخ به این سئوال که برای گرفتن انتقام از عاملان ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید فخری‌زاده چه اقدامی خواهید کرد، ادامه داد‌: آنچه مسلم است عاملان و آمران این جنایت حتما مجازات خواهند شد.

امیر سرتیپ حاتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور بزرگ و دارای مدیریت تفکر راهبردی، در زمان ‌و مکان لازم این مجازات را انجام خواهد داد و این اتفاق بدون تردید رخ خواهد داد.