سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

ارجاع یک سوال از رحمانی‌فضلی به صحن علنی مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان حضور یافت.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان سوال کننده به صورت مشروط از پاسخ‌های رحمانی‌فضلی قانع شدند، ادامه داد:مقرر شد تعداد دیگری از نمایندگان نیز طی جلساتی با مسئول اجرایی مربوطه در وزارتخانه موضوع سوال خود را پیگیری کرده و گزارش نتیجه جلسه را به کمیسیون ارائه کند.

نماینده طالقان در مجلس  افزود: مقرر شد آقای میرسلیم در خصوص علت انحلال سازمان توسعه دریا، آقای زاهدی در مورد عدم مدیریت مطلوب ورود اتباع افغان به کشور از مرز و کوتاهی وزارت کشور در این خصوص، جناب آقای الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و جناب آقای ایزدخواه نماینده تهران جلساتی در وزارت کشور و مدیران مرتبط برگزار کرده و نتیجه این جلسات در کمیسیون بررسی شود و اگر خروجی این جلسات، مطلوب نماینده سوال کننده باشد و تصمیم کمیسیون در جمع‌بندی و اقناع نمایندگان بود، این سوالات به هیأت رئیسه ارجاع داده نشود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس تصریح کرد: سوال فرشادان نماینده سنندج از وزیر کشور در مورد اعمال نفوذ معاون وزیر در انتخابات مجمع سازمان هلال احمر به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر به هیئت رئیسه ارجاع شد.