در این متن به ویژگی های سایت همراه با تجزیه و تحلیل کامل آن می پردازیم و سعی مان در این خواهد بود که نکات مهم و مثبت آی ریتم را بیان کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بی شک شما هم تاکنون دنبال رسانه و سایتی بوده اید که دانلود آهنگ های جدید خود را از آن دریافت کنند. امروز آی ریتم را به شما معرفی می کنیم که تمامی ویژگی های منحصر به فرد یک سایت موزیک را ارائه می دهد و نه تنها برای مردم عادی و کاربران اینترنتی خوب است بلکه برای خواننده ها و هنرمندان نیز بسیار حائز اهمیت است. در این متن به ویژگی های سایت همراه با تجزیه و تحلیل کامل آن می پردازیم و سعی مان در این خواهد بود که نکات مهم و مثبت آی ریتم را بیان کنیم. 

صفحه سایت آی ریتم

در این تصویر شما صفحه اصلی سایت آی ریتم و نمایی از هدر سایت را مشاهده می کنید. همانطور که از رنگ بندی و ظاهر سایت پیداست بسیار رنگ های متنوع و شیکی استفاده شده است و قالب سایت نیز با آخرین متود های دنیا دیزاین شده است. هم چنین در صفحه اصلی سایت شما می توانید به راحتی به تمامی نقاط سایت سر بزنید و آهنگ مورد نظرتان را پیدا کنید. 

سایت آی ریتم موزیک های شما را به رایگان درون خود پخش می کند. همچنین برای شما یک بیوگرافی مختصری را در زمانی که برای اولین بار آهنگتان را پخش می کنید منتشر می کند و همین کار باعث شهرت شما می شود. پس بهتر است برای یک بار هم که شده هنرتان را در آی ریتم به رایگان منتشر کنید. البته مساله مهمی که این وسط می باشد این است که باید موزیک شما کیفیت های لازم را داشته باشد و به تایید کارشناسان سایت آی ریتم برسد. بهتر است به صفحه پخش آهنگ در سایت مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در یابید. 

 

صفحه آرشیو و موزیک ویدئو آی ریتم

در سایت آی ریتم موضوعات بسیار متنوعی نیز یافت می شود از جمله ان ها می توان به موزیک های بی کلام، موزیک های متن و تیتراژ های فیلم و سریال، موزیک های خاطره انگیز و قدیمی، آهنگ جدید، و موزیک های دکلمه دار و ... را دانلود کنید. در همه استایل ها مثل عاشقانه و احساسی، شاد مخصوص عروسی ها و مجموعه های بی نظیری از آهنگ های کمیاب را در سایت آی ریتم بیابید. 

یکی از ویژگی های مهم سایت آی ریتم را می توان به سرعت بالای سایت و این که این سایت بهینه سازی شده است و حداکثر استاندارد های بین المللی یک سایت موزیک را داراست. هم چنین شما قبل از دانلود کردن یک موزیک می توانید آن اثر را بشنوید و سپس دانلود کنید. دانلود آهنگ های خارجی و ایرانی و هزاران آپشن دیگر نیز در سایت آی ریتم یافت می شود. 

همانطور که در کمی قبل گفتیم هر خواننده یک صفحه شخصی دارد که در آن علاوه بر موزیک هایش بیوگرافی و عکس های شخصی اش را می تواند به نمایش بگذارد. هم چنین در نظر بگیرید این کار باعث پیشرفت هر چی بیشتر آن خواننده خواهد شد. ( تصویر شماره 3 در زیر)

صفحه شخصی هر خواننده در سایت آی ریتم

برای مشاهده سایت آی ریتم می توانید به نشانی ireetm.com مراجعه نمایید و از جدید ترین مزایای سایت استفاده نمایید. دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی همراه با متن آهنگ و موزیک ویدئویی یک دقیقه ای برای شبکه های اجتماعی و ویدئویی همراه با پخش آنلاین را می توانید از سایت دریافت کنید.