بهاره رهنما به ازدواج دوم پیمان قاسم خانی واکنش نشان داد.

گریه بهاره رهنما برای ازدواج همسر سابق اش +ویدئو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهاره رهنما بازیگر معروف و شناخته شده کشورمان است. بهاره رهنما جزو آن دسته بازیگرانی است که زندگی خصوصی و حرفه‌ای‌اش با حاشیه‌ایی همراه است. بهاره رهنما تحصیلات دانشگاهی دارد و کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. بهاره رهنما تا کنون 2 بار ازدواج کرده است.بهاره رهنما به ازدواج دوم پیمان قاسم خانی واکنش نشان داد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با یک دختر دهه هفتادی به نام میترا ابراهیمی ازدواج کرد میترا ابراهیمی مستند ساز، روانشناس بالینی و حامی حیوانات است محراب قاسم خانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش ورود عروس جدید به خانواده شان را تبریک گفت.

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنما

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

رقیب عشقی

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بهاره رهنما

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.