اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری صبح امروز شنبه به همراه تعدادی از وزیران برای افتتاح چند طرح و برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی و دیدار با نخبگان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

جهانگیری وارد گلستان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جهانگیری در بدو ورود مورد استقبال هادی حق‌شناس استاندار و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای مختلف گلستان قرار گرفت.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهانگیری را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.

جهانگیری در اولین برنامه سفر به گلستان در روستای عطاآباد شهرستان آق‌قلا چند طرح از جمله کارگاه‌های تولید مبل این روستا را افتتاح خواهد کرد.

بازدید از نمایشگاه سیل و برگزاری آیین ویژه روستایی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در عطاآباد است.

روستای عطاآباد بیش از صد کارگاه تولید مبل دارد.

حضور در روستای پنج پیکر از توابع بندرترکمن دیگر برنامه سفر معاون اول رییس جمهوری به گلستان است.

جهانگیری با حضور در این روستا ضمن بازدید از محلات و مناطق بازسازی شده پس از سیل سال ۹۸، کلید یکی از خانه های بازسازی شده را به مالک آن اعطا خواهد کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این روستا کارخانه گلستانیت (تولید کننده پوشش سقف خانه) با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی را افتتاح می کند.

بهره برداری از جاده چهار بانده کردکوی - بندرترکمن دیگر برنامه جهانگیری در گلستان است.

معاون اول رییس جمهوری سپس در جلسه اقتصاد مقاومتی گلستان شرکت و تعدادی از پروژه‌های عمرانی و کشاورزی این استان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد کرد.

آخرین برنامه کاری سفر امروز معاون اول رییس جمهوری دیدار با نخبگان گلستان است.

گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر، دارای ۳۵ شهر، ۱۳ شهرستان و حدود هزار روستا است.