امروز دوشنبه ۱۶ دی در بازار طلا و ارز تهران با افزایش قابل توجه قیمت‌ها همراه شد.

آخرین قیمت دلار در بازار (۹۹/۱۲/۱۰)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دلار در بازار آزاد به سمت مرز حساس ۱۴ هزار تومانی حرکت کرد و در محدوده ۱۳۹۰۰ تومانی قیمت خورد. قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران از مرز روانی ۵۰۰ هزار تومانی، هر قطعه سکه طرح جدید از مرز روانی ۵ میلیون تومانی عبور کردند.

امروز دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ قیمت‌ها در بازار طلا و ارز ابتدا با عقب‌نشینی محدود در معاملات پیش از ظهر همراه شد، اما تا ظهر قیمت‌ها به حوالی ارقام پیشین بازگشتند. دلار آمریکا در بازار آزاد از محدوده ۱۳۳۶۰ تومانی به محدوده ۱۳۶۰۰تومانی رفت و بعدازظهر دوباره در همان محدوده معامله شد. صرافی ملی قیمت فروش دلار و یورو را بدون تغییر به ترتیب ۱۳¡۳۸۸۰ و ۱۴،۸۸۰ تومان اعلام کرد.

در بازار طلا نیز سکه طرح جدید در نزدیکی مرز ۵ میلیون تومانی نوسان داشت و هر مثقال طلای آبشده بین ۲ میلیون و ۳۵ هزار تومان و ۲ میلیلون و ۴۵ هزار تومان جابه‌جا شد.

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۳۹۶۰ تومان قیمت خورد. قیمت دلار کانادا ۱۰۳۵۰ تومان و دلار استرالیا نیز ۹۴۵۵ تومان است.

همچنین بهای یورو ۱۴۹۸۰ تومان، پوند انگلیس ۱۷۹۰۰ تومان فرانک سوئیس ۱۴۰۵۰ تومان، یوان چین ۱۹۷۵ تومان و لیر ترکیه ۲۲۹۵ تومان قیمت‌گذاری شد.

هر ۱۰۰ دینار عراق امروز ۱۰۰۰ تومان قیمت خورد.

گفتنی است نرخ حواله درهم امارات در بازار دوبی از ۳۷۲۰ تومان روز گذشته، امروز به مبلغ ۳۷۷۰ تومان رسید.

امروز دوشنبه ۱۶ دی صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: ۱۳¡۲۳۰ تومان   قیمت فروش دلار آمریکا: ۱۳۳۳۰ تومان

قیمت خرید یورو: ۱۴.۷۳۰ تومان      قیمت فروش یورو: ۱۴،۸۳۰ تومان

قیمت نیم‌سکه ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و ۵۷۰ هزار تومان بوده است. سکه گرمی هم با قیمت ۹۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر بهای اونس طلا در بازار جهانی به حدود ۱۵۵۲ دلار افزایش پیدا کرد و به تبع آن در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده رقم دو میلیون و ۱۹۲ هزار تومان قیمت خورد که این رقم معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۵۰۶ هزار تومان است.