در ساختمان‌های امروزی، امنیت حرف اول را می‌زند. به همین دلیل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روی درها و دیوارها، انجام می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

استراتژی ورود سارقان به خانه شما که از چند روز قبل نشان کرده اند به این صورت می باشد که اغلب در ساعات ظهر یا غروب ۳ نفر از طریق درب ورودی خیابان و یا پریدن یک نفر از روی دیوار به داخل حیاط و باز کردن درب ورودی به آپارتمان شما می باشد. سپس یک نفر از آنها بیرون خانه شما در ماشین مانده و دونفر بعدی به پشت درب ورودی خانه شما آمده. یکی از آنها که متخصص باز کردن درب های ضد سرقت می باشد مشغول ضربه زدن به اطراف قفل درب خانه شده و نفر بعدی به نیم طبقه بالا رفته تا اگر همسایه بالایی متوجه صدا شده بتوانند فرار کنند.

شاخ-گوزنی-آهنی1

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی یکی از محصولات آهنی است که با میلگرد تولید می شود، برای حفاظ بالای دیوار و درب و به عنوان نرده های امنیتی استفاده می شوند که در ارتفاع های مختلف و استاندارد ۷۰ سانت ، ۸۰ سانت ، یک متر و یک متر و بیست ساخته و تولید می شود. این نوع حفاظ های معروف به شاخ گوزنی بنابر تراکمی که تولید می شوند قیمت های مختلفی دارند که از نظر ظاهری و وزنی پر و سنگین هستند سازندگان شاخ‌گوزنی آنها را در رنگهای مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. گروه تولیدی شاخ گوزنی ولدی تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با ارائه نمایندگی در سراسر ایران فعالیت دارد.

منظور از تراکم حفاظ شاخ گوزنی تعداد ردیف های اصلی میلگرد در هر پنل ۲ متری از حفاظ شاخ گوزنی می باشد، شاخه های اصلی معمولا از سایر شاخه ها بلندتر هستند و به صورت عرضی در ردیف وسط حفاظ قرار گرفته اند. تراکم استاندارد حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده توسط صنایع فلزی کاوه ۱۲ ردیف اصلی در هر شاخه ۲ متری می باشد.

قیمت-حفاظ-شاخ-گوزنی-بهترین-نوع-حفاظ-روی-دیوار

روزهای زندگی در قلعه و استخدام نگهبان برای حفاظت از محل زندگی، سال‌هاست که به سر رسیده و این روزها انواع و اقسام محصولات امنیتی و محافظتی مانند دوربین مدار بسته، سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت و سایر تجهیزات با توجه به شرایط و بودجه در خدمت همه است. حفاظت از حریم شخصی همیشه دغدغه ما بوده و هست و خواهد بود ولی اکثر مردم بیشتر به امنیت داخل خانه اهمیت می‌دهند و به معضل حفاظت از بیرون یا ورودی خانه و دیوارها فکر نمی‌کنند. در این مقاله از بین طیف وسیع محصولات و راه‌حل‌های حفاظتی برای ایجاد امنیت منازل، کارخانجات، مدارس و غیره ما به تشریح حفاظ شاخ گوزنی می‌پردازیم.

احتمالاً شما هم بارها در مواقعی که محل کار و یا خانه خود را ترک کرده‌اید استرس این را داشته‌اید که سارقان برای سرقت اموال و دارایی‌های شما و یا جهت دسترسی به اسناد مهم و با ارزش شما وارد خانه یا محل کارتان شوند. قبل از اینکه این اتفاق ناگوار برای شما رخ بدهد بهتر است تمهیداتی را برای حفظ اموال و دارایی‌هایتان بیاندیشید تا از این قبیل اتفاقات برای شما نیفتد و شاهد از دست رفتن دارایی‌های خود نباشید. ممکن است در این مواقع شما به فکر استفاده از روش‌های پیش پا افتاده مانند روشن گذاشتن لامپ‌ها باشید. دیگر اینگونه روش‌های ساده به افزایش امنیت ملک شما کمک نمی‌کنند. چرا که سارقین با هوش تر شده و در واقع می‌توان گفت که به نوعی دستمان برای سارقین رو شده است.

حفاظ شاخ گوزنی( Fence Spikes & Wall Spikes )به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی عموماٌ برای نصب بر روی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید بهترین حفاظ های روی دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و نیزار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

حفاظ پنجره:

یکی دیگر از راه های محافظت و پوشش روی پنجره ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد.

حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیرقانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد. حفاظ پنجره ساختمان روی نما و ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد. نسل های جدید حفاظ پنجره کاربرد بسیار بالایی دارد و در طراحی بسیار تاثیر بالایی دارد . حس اغلب این نوع حفاظ ها به شکل فلز میباشد ، اما در طراحی های جدید و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل محصول این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است . از طرح های کلاسیک و مدرن میتوان در حفاظ پنجره استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر میباشد . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تمام حفاظ پنجره ها باید داشته باشد مقاومت بسیار بالا در مقابل سرقت است.

حفاظ-پنجره-فرفورژه-اهنی13

انواع حفاظ پنجره و بالکن را می توان از طریق نمایندگی فروش محصولات حفاظتی خریداری کرد و از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورد. انواع مدل نرده حفاظ پنجره و بالکن در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که همین امر سبب شده تا این محصول کاربردی سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص دهد. انواع حفاظ پنجره و بالکن را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول کاربردی داراست، بهره مند گردید. استفاده از این مدل از حفاظ ساختمان این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و آرام دسترسی یافت.

حفاظ پنجره در مدل های بسیار مختلفی تولید شده است که همین امر سبب شده تا این محصول به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. استفاده از هریک از مدل های حفاظ پنجره درخانه سبب می گردد تا نمای ساختمان بسیار شیک و خاص گردد و همین امر سبب شده تا از این محصول بسیار بهره گرفته شود. از جمله مدل های حفاظ پنجره ساختمان می توان به حفاظ پنجره برمودایی یا باهاماس، آکاردئونی، جالیزی، رول شونده و کافه ای اشاره نمود. تمامی این مدل را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه آن است که حفاظ های پنجره ساختمان از تنوع بسیار گسترده ای در سایز نیز برخوردار می باشد.