نماینده مردم همدان با بیان اینکه شرایط مهیا باشد برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوم گفت: برخلاف برخی دوستان که خوش‌بینانه فکرمی‌کنندمن خوش‌بین نیستم ومعتقدم انتخابات ۱۴۰۰ یا یک انتخابات سخت، رقابتی وسنگین است یایک انتخابات خیلی سبک.

تصمیم وزیر احمدی‌نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات 1400
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اعضای انجمن فرهنگی ثارالله (ع) همدان در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های مجلس برای وضعیت کنونی بازار و بالا بودن قیمت‌ها که سبب نگرانی و سختی معیشت مردم شده است مطرح کرد: اگرچه قبول داریم که تحریم‌ها سبب بروز برخی مشکلات کنونی کشور شده‌اند اما بخش زیادی از مشکلات فعلی به بی مدیریتی و بی‌لیاقتی افراد بازمی‌گردد.

 نماینده مردم همدان درباره مشکلات تصویب بودجه و تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد:  مجلس هنگام بررسی بودجه سال آینده تصمیم گرفت برای جلوگیری از رانت قیمت ارز را از 4200 تومان به 17500 تومان برساند اما به دلیل اینکه این اقدام تأثیر بدی در زندگی مردم به‌ویژه بخش درمان می‌گذاشت مجدداً با تخصیص ارز 4200 تومانی موافقت کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای انتخابات ریاست جمهوری داوطلب می‌شود یا خیر بیان کرد: اگر شرایط مهیا باشد در انتخابات شرکت می‌کنم.

حاجی بابایی گفت: در حال حاضر تا آخر اسفندماه و نیمه‌های فروردین‌ماه سال آینده در کشور آن‌چنان خبری نخواهد بود به همین دلیل باید اندکی زمان بگذرد تا با معلوم شدن شرایط یک جمع‌بندی نهایی در بخش انتخابات در کشور رخ دهد.

وی بیان کرد: امروز شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان به‌راحتی اظهار نظر کرد بنابراین برخلاف برخی دوستان که خوش‌بینانه فکر می‌کنند من خوش‌بین نیستم  و معتقدم انتخابات 1400 یا یک انتخابات سخت، رقابتی و سنگین خواهد بود یا یک انتخابات خیلی سبک.