مرجع تقلید شیعیان با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضع معیشتی مردم گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

توصیه آیت‌الله نوری همدانی به مسئولان: تا می‌توانید به مردم خدمت کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: این روز مهم‌ترین روز عالم خلقت است، آنچه از سوره علق برداشت می‌شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

این مرجع تقلید در ادامه به اصول کشورداری در اندیشه اسلامی و علوی پرداخت و گفت: امیرالمؤمنین(ع) در نامه خود به مالک اشتر تاکیدات بسیاری روی شان مردم دارند و به همین دلیل مردم در اندیشه اسلامی و علوی از اهمیت و جایگاه بسیاری برخوردار هستند.

وی با ذکر این مطلب که مسئولان نباید فراموش کنند که اصل، همین مردم هستند، افزود: فراموش نمی کنیم که این مردم بودند که 8 سال جنگ را اداره کردند و این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند، پس تا می‌توانید خدمت کنید.

این مرجع تقلید با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضع معیشتی مردم، عنوان کرد: فراوانی نعمت و مدیری خیرخواه لازمه هر جامعه خوب است  و  فقر و ظلم و جهل نیز آفات هر کشور و حکومت است.

آیت الله نوری همدانی مسئولیت را امانت دانست و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل نقشه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا و صهیونیست و عربستان به‌عنوان صحنه‌گردانان هوشیار باشند.