فرمانده کل سپاه در پیامی به رهبر انقلاب، ضمن تشکر از پیام محبت‌آمیز اخیر ایشان به کارکنان سپاه، تاکید کرد: ما پاسداران، به وعده های الهی ایمان و سرهامان را به خدا امانت داده و دل و هوش و گوشمان را به شما سپرده ایم.

پیام تشکر فرمانده سپاه از رهبر انقلاب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، از ابراز لطف و پیام روحیه‌بخش و محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران انقلاب اسلامی (به مناسبت روز پاسدار) قدردانی کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

با اهدای سلام ، تحیات الهی ، به استحضار می رساند:

پیام مبارک و نورانی حضرتعالی به مناسبت میلاد سیدالشهداء حضرت امام حسین (علیه سلام )و روز پاسدار دریافت و خدا را بر این عیدی جان‌فزا شکر و سپاس که مجاهدت های پاسداران را شایسته می دانید و امر به ادامه ی راه فرمودید: پرقدرت تر.

اماما: مطمئن باشید پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی بر همان عهدی که بسته اند برای پاسداری از بزرگترین آرزوی محقق شده مردم کشور عزیزمان و آزادیخواهان و مظلومان سراسر جهان که همین انقلاب مبارک اسلامی است و برای رساندن این امت بزرگ، به آرزوی باشکوه پیامبران و امامان و شهدایشان که همانا برقراری حکومت صالحان بر زمین است ، هرگز سستی نکرده و کوتاه نیایند.

به یقین، ما پاسداران، به وعده های الهی ایمان و سرهامان را به خدا امانت داده و دل و هوش و گوشمان را به شما سپرده ایم. دشمنان می‌بینند و می دانند که خلاصی ماشه را گرفته و بر زانو نشسته "وما رمیت ولکن اللة رمی" می خوانیم و اینچنین زهره تعرض نداشته و نخواهند داشت. آنها فهمیده اند که ما به فضل الهی، در برابر هر تهدیدشان ، تدارکی دیده ایم که آنها تاکنون ندیده اند.

در پایان ضمن انعکاس تزاید شور و شعف معنوی و انقلابی پاسداران از پیام مقتدا و مولایمان، به نمایندگی از آحاد ایشان اطمینان خاطر می‌دهم که راهمان را همانگونه که فرموده اید با استعانت از خدای متعال و استقامت مؤمنانه و مجاهدانه، پرقدرت و با شکوه ادامه خواهیم داد و تا رساندن امت اسلامی به آرزوهای بزرگشان از پا نخواهیم نشست و همچنان به دعای خیر تان محتاجیم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»