سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به گروه انصارالله تاکید کرد: در سال هفتم جنگ علیه یمن سامانه‌های موشکی جدیدی معرفی خواهند شد و احتمالا نیروهای یمنی حملات دردناکی را که رژیم سعودی تاکنون تجربه نکرده، به آن وارد خواهند کرد.

یمن: رژیم سعودی منتظر حملات دردناک باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از شبکه خبری المیادین، یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به گروه انصارالله با اشاره به اینکه نیروهای یمنی حملات دردناکی را که رژیم سعودی تاکنون تجربه نکرده، به آن وارد خواهند کرد، اظهار کرد: اگر رژیم سعودی جنگ و محاصره خود را متوقف نکند، ممکن است ما به آغاز حملاتی سخت که این رژیم تاکنون تجربه آنها را نداشته، متوسل شویم.

یحیی سریع با اشاره به اینکه یمن در منطقه شبه جزیره عرب از نظر کیفیت و برد موشک‌های ساخت داخل رتبه اول را دارد، تاکید کرد: در سال هفتم جنگ سامانه‌های موشکی جدیدی رونمایی خواهند شد.

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با اشاره به اجرای عملیات روز ملی مقاومت با هدف قرار دادن پایگاه‌ها و زیرساخت‌های نظامی و حساس دشمن سعودی گفت: عملیات روز ملی مقاومت با ۱۸ فروند پهپاد و هشت موشک بالستیک انجام شد.

همچنین نیروهای مسلح یمنی هفته گذشته با شش فروند پهپاد عملیاتی موسوم به ششم شعبان را اجرا کرده و شرکت آرامکو در ریاض عربستان را هدف قرار دادند. این نیروها علاوه بر حمله به فرودگاه بین‌المللی ابها در منطقه عسیر در جنوب غرب عربستان، با یک پهپاد مدل کی۲ یک موقعیت نظامی مهم را هدف قرار دادند.

یحیی سریع با انتشار توییتی اعلام کرد: این حمله پاسخ به تشدید جنگ و محاصره علیه کشور عزیز ما بود.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در پایان ششمین سال از جنگ علیه یمن تاکید کرد: انصارالله حاضر به صلح است اما به شرط اینکه حقوق مردم یمن پایمال نشود، عربستان همراه با امارات و برخی گروه‌ها و حاکمیت‌های دیگر در کنار داعش به حملات خود علیه یمن ادامه می‌دهند.

محمد عبد السلام، رئیس هیات ملی مذاکره‌کننده یمن نیز در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: عربستان تا زمانی که به حملات خود علیه یمن ادامه می‌دهد، حق ندارد برای آغاز گفت‌وگو فراخوان بدهد.