پلیس مریلند یک کودک ۵ ساله آمریکایی را به دلیل خروج بدون اجازه از مدرسه بازداشت و با دستبند راهی اداره پلیس کرد.

دستبند زدن پلیس آمریکا به کودک ۵ ساله سیاه‌پوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش شبکه ‌ای بی سی نیوز، تصاویر به تازگی منتشر شده از دوربین‌های پلیس از ابعاد دیگری از رفتار غیرانسانی پلیس آمریکا پرده برداشت.

در تصاویری که اخیرا از دوربین‌های همراه پلیس منتشر شده، مشخص می‌شود که ماموران پلیس مریلند پسر بچه‌ای ۵ ساله را در محوطه مدرسه دستگیر، دستبند زده و با اعمال زور به خودرو خود منتقل می‌کنند.

در این فیلم دو افسر پلیس منطقه مونتگمری به تماس یک مدرسه ابتدایی درباره کودکی که در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ قصد فرار از مدرسه را داشته، پاسخ می‌دهند. این ویدئو لحظه‌ای را نشان می‌دهد که ماموران کودک را در مکانی به ماشین تکیه داده اند و یک افسر برای صحبت با او زانو زده است.

ماموران پلیس مریلند حتی پس از حضور مادر این کودک از او می‌خواهند تا او را کتک بزند، اما با امتناع مادر روبرو می‌شوند. در این ویدئو صدای گریه کودک و درخواست او از ماموران برای آزاد کردنش بار‌ها شنیده می‌شود.

ماموران پلیس در واکنش به گریه‌های این کودک ۵ ساله از او می‌خواهند که سکوت کرده و به گریه هایش پایان دهد. خانواده این کودک در ماه ژانویه علیه ماموران پلیسی که در رفتار خشونت آمیز و دستبند زدن به کودک آن‌ها دخیل بوده، طرح دعوی کردند.