یک ناوگروه پاکستانی شامل ۲ ناو نیروی دریایی در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت بیشتر روابط دو جانبه و دوستانه، امروز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت و فرماندهان وکارکنان آن مورد استقبال همتایان ایرانی خود قرار گرفتند.

ناو گروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این ناوها از روزهای سوم تا ششم (۱۴تا ۱۶) فروردین در بندرعباس حضور دارند که حامل پیام دوستی و همبستگی، صبح و شکوفایی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و منطقه هستند.

رییس ستاد فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ناوگروه پاکستانی هر سال در فروردین ماه وارد بندرعباس می‌شوند که سال گذشته به علت کرونا این اقدام انجام نشد.

ناخدا یکم ستاد رضا شیبانی ادامه داد: دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار از برنامه های پیش بینی شده برای این ناوگروه بوده و همچنین دیدار با فرماندهان نظامی و دریایی ایران و گفت وگو پیرامون روابط دوجانبه در دستور کار هیات اعزامی پاکستان قرار دارد.

ضیافت شام به میزبانی فرمانده " خان محمود آصف" روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی ، دیپلمات ها ومسوولان غیر نظامی، رسانه ها و نمایندگان گروه ها برگزار می شود.

این ناوگروه در روز آخر حضور خود در بندرعباس تا شرق جزیره لارک با انجام رزمایش توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بدرقه می شود.