رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به اسرائیل هشدار داده است تا از «وراجی خجالت‌آور» درباره خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران دست بردارد.

هشدار آمریکا به اسرائیل: از وراجی درباره خرابکاری علیه ایران دست بردارید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر اساس گزارش کانال ۱۲ اسرائیل، پیام آمریکا در این باره «قاطع» بوده است. این رسانه از یک واژه عبری استفاده کرد که معنی «تهاجمی» نیز دارد. این پیام از طریق «چندین کانال» منتقل شده است.

کانال ۱۲ به نقل از مقام‌های آمریکایی در قدس که نامی از آنها نبرد، گزارش داد که اقدام مقام‌های اسرائیلی درباره «نشت» اطلاعات مربوط به عملیات‌های خرابکارانه درباره برنامه هسته‌ای ایران باعث تضعیف تلاش‌های آمریکا برای بازگشت به میز مذاکره می‌شود.

نیویورک تایمز چند روز پیش به نقل از «مقام‌های اطلاعاتی غربی» از خرابکاری رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز پرده برداشت.

با روی کار آمدن بایدن و برخلاف وعده انتخاباتی وی برای بازگشت به برجام، همچنان حاضر به برداشتن تحریم‌ها نشده و با وجود آغاز مذاکرات برای بازگشت این کشور به برجام، رژیم صهیونیستی در مقابل سکوت و چشمپوشی واشنگتن بر روی وقایع، اقدام به خرابکاری تروریستی در سایت هسته‌ای نطنز کرده است.