در این مقاله اطلاعاتی درباره طراحی سایت با وردپرس، آموزش وردپرس و نکات مهم طراحی سایت در اختیار شما قرار دادیم. در ادامه این مقاله اطلاعاتی درباره قالب وردپرس و سئو وردپرس در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای طراحی یک سایت در کل دو راه وجود دارد، یا باید فرایند سخت و طولانی کد نویسی را طی کرده یا از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده کنید که کار را بسیار ساده کرده‌اند. در گذشته که هنوز سیستم‌های مدیریت محتوایی ساخته نشده بودند، برای طراحی و ساخت یک وب‌سایت ساده نیاز به کد نویسی‌های بسیار سخت و وقت‌گیر بود. مثلا ساخت قالب سایت و کدنویسی آن فقط چندین ماه زمان لازم داشت.

اما با روی کار آمدن سیستم مدیریت محتوا تحول عظیمی در فرایند طراحی سایت رخ داد. به‌طوری که ساخت و طراحی آن دیگر تنها چندین روز زمان می‌برد.

همانطور که می‌دانید بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان وردپرس است و بیش از 40 درصد از کل سایت‌های دنیا از آن استفاده می‌کنند. با اینکه کار با وردپرس بسیار راحت و ساده است، اما امکانات بسیار پیشرفته و حرفه‌ای به کاربران خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل بهتر است قبل از شروع کار با وردپرس و طراحی سایت، یک آموزش جامع و کامل طراحی سایت با وردپرس را مشاهده کنید. سپس با دانشی که آموخته‌اید یک سایت فوق‌العاده حرفه‌ای برای خود طراحی کنید.

نکات مهم طراحی سایت

1

باید در ساخت یک وب‌سایت به سه گزینه مقرون به صرفه بودن، کیفیت و زمان صرف شده، دقت کنید. می‌توان به جرات گفت که از بین تمام سیستم‌های مدیریت محتوا تنها وردپرس است که تقریبا هر سه مورد را در بر می‌گیرد. زیرا شما می‌توانید در زمان بسیار کوتاهی به وسیله آن یک سایت طراحی کنید که مقرون به صرفه و با کیفیت است. چرا که وردپرس قالب‌های از پیش آماده‌ی بسیار قدرتمندی مثل زفایر دارد که هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و هم دیگر نیازی به بهینه سازی آن‌ها برای موتورهای جستجوگر نیست. چرا که به‌طور خودکار برای گوگل سئو هستند. سئو بودن یک سایت، نقش مهمی در فروش کالاها و بازدیدهای شما دارد. تاکنون در این مقاله اطلاعاتی درباره طراحی سایت با وردپرس، آموزش وردپرس و نکات مهم طراحی سایت در اختیار شما قرار دادیم. در ادامه این مقاله اطلاعاتی درباره قالب وردپرس و سئو وردپرس در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بهترین قالب وردپرس دنیا کدام است؟

2

به جرات می‌توان گفت بهترین قالب‌های وردپرس که با استفاده از آن می‌توانید هر نوع سایتی را از جمله شرکتی، فروشگاهی، خبری و شخصی را طراحی کنید؛ زفایر است. قالب وردپرس زفایر طبق استانداردهای گوگل طراحی و کدنویسی شده است. این موضوع بر سئوی سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. علاوه‌بر انعطاف‌پذیری و سئوی بسیاری خوبی که قالب زفایر دارد، از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. همچنین این قالب به بهترین شکل ممکن در موبایل به کاربر نمایش داده می‌شود. یعنی طراحی قالب زفایر واکنشگرا است و در صفحه‌نمایش‌های مختلف به خوبی به کاربران نمایش داده می‌شود.

آیا سئو سایت مهم است؟

3

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوگر یا به اصطلاح SEO یک موضوع بسیار مهم است. چرا که طراحی سایت به خودی خود تاثیری بر کسب‌وکار و تجارت شما نمی‌تواند داشته باشد. پس از طراحی و راه‌اندازی یک سایت، شما باید با اصول سئو آشنا شوید و بتوانید سایت خود را به شکل درست و صحیح بهینه‌سازی کنید تا در صفحه اول و رتبه اول گوگل نمایش داده شوید. با این کار افراد بسیار زیادی با یک جستجوی ساده در گوگل، می‌توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. با این کار شما می‌توانید افراد بسیار بیشتری را با کسب‌وکار خود آشنا کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما موضوع سئو سایت را جدی در نظر بگیرید. ما پیشنهاد می‌کنیم پس از گذرندان یک آموزش کامل و جامع درباره طراحی سایت با وردپرس، حتما یک دوره آموزش سئو وردپرس را مشاهده کنید تا با قدرت کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و بتوانید به موفقیت برسید.

کلام آخر

پس از مطالعه این مقاله ممکن است سوال کنید که آموزش وردپرس و آموزش سئو وردپرس را از کجا باید مشاهده کرد؟ یا برای ساخت و راه‌اندازی سایت خود باید قالب زفایر را از کجا تهیه و استفاده کنیم؟ سایت ابزار وردپرس یک مرجع فوق‌العاده و قدرتمند است که می‌توانید آموزش طراحی سایت با وردپرس و آموزش سئو وردپرس را به‌صورت کاملا رایگان در آن مشاهده کنید. همچنین سایت ابزار وردپرس یک منبع فارسی بسیار عالی برای خرید بهترین قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی است، که می‌توانید قالب زفایر را تهیه کنید.