نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ نوشت: اکنون که آیت الله رئیسی پا به عرصه انتخابات گذاشت، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می‌کنم.

نیکزاد از حضور در انتخابات انصراف داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انصراف از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: وضع موجود کشور، مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجریبات این سال ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت های بی نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

وی تاکید کرد: در این مدت، به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم، چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد. اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی ها و جلسات متعددی را برای یک حضور موثر انجام دادم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان آیت الله رئیسی با همین دغدغه ها پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می دارم.