عضو هیات رئیسه مجلس گفت: از ابتدای کار مجلس یازدهم تاکنون 711طرح و لایحه به مجلس ارائه شده که تاکنون 27 مورد آن به قانون تبدیل شده است.

برنامه مجلسی‌ها برای تعامل با دولت آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز شورای هماهنگی هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه طرح‌ها و لوایح در دستورکار مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق آمار اعلام شده در این جلسه از ابتدای کار مجلس یازدهم تاکنون 711 طرح و لایحه به ملجس ارائه شده که پیش بینی می‌شود این مقدار تا پایان 4 سال مجلس یازدهم به 1800 طرح و لایحه برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: از بین 711 طرح و لایحه ارائه شده تاکنون 477 مورد اعلام وصول شده و 27 مورد هم به قانون تبدیل شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه این نکته پیشنهاد و مطرح شد که پس از روی کار آمدن دولت جدید یک ستاد هماهنگی بین قوه مقننه و قوه مجریه تشکیل شود تا طرح‌ها و لوایحی که به مجلس ارائه می‌شود را مورد بررسی قرار دهد تا طرح‌ها و لوایح ارائه شده از پختگی بیشتری برخوردار باشد.

وی افزود: در این جلسه همچنین بر انجام کارهای نظارتی و تقویت هر چه بیشتر این بعد کاری مجلس و نیز موضوع اصلاح آیین نامه مورد تاکید قرار گرفت.