تسنیم/ نایب رئیس شورای ائتلاف نیروی انقلاب، آخرین وضعیت شورای ائتلاف و وحدت برای ارائه لیست واحد در انتخابات شورای شهر تهران را تشریح کرد.

خبر جدید چمران از لیست نهایی انتخابات شورای شهر تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که آیا روز گذشته جلسه‌ای را با شورای وحدت داشته‌اید یا خیر اظهار کرد: در این زمینه جلساتی به طور معمول برگزار می‌شود که بحث جلسات در ارتباط با ارائه یک لیست واحد در انتخابات شورای شهر تهران است.

وی با بیان اینکه در این زمینه هنوز به نتیجه خاصی با شورای وحدت نرسیده‌ایم، گفت: این جلسات ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر نتیجه مورد‌نظر به دست بیاید.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروی انقلاب خاطرنشان کرد: البته در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از آیت‌الله رئیسی مشکلی وجود ندارد و به اجماع رسیده‌ایم و بحث ما هم‌اکنون لیست کاندیداهای شورای شهر تهران در دوره ششم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایر گروه‌ها و احزاب نیز با شورای ائتلاف جلسه‌ای را داشته‌اند یا خیر گفت: در این زمینه جلسات رسمی نداشتیم اما به طور معمول جلسات غیررسمی با سایر گروه‌ها نیز برگزار شده است.

چمران در پاسخ به این پرسش که لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر تهران در ششمین دوره چه زمانی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در دومین هفته خرداد ماه لیست کاندیداها اعلام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سرلیستی کاندیداهای شورای ائتلاف را چه کسی خواهد داشت، گفت: هنوز کاندیداها توسط مجمع تهران مشخص نیست که بتوانیم سرلیست را اعلام کنیم و باید منتظر فرایند انتخاب کاندیداها توسط مجمع و در نهایت اعلام سرلیستی باشیم.