فرمانده کل ارتش گفت: هرجا سخن از صیاد شیرازی می‌شود، خاطرات پیروزی‌های بزرگ را در ذهن‌ها تداعی می‌کند و این نتیجه اخلاص این مرد بزرگ بود.

توصیف فرمانده ارتش از شهید صیاد شیرازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از هشت ترجمه کتاب «در کمین گل سرخ» که صبح امروز(دوشنبه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد نقطه عطف دفاع مقدس بود. روزی که با عملیات بزرگ بیت المقدس خرمشهر عزیز به دامان کشور بازگشت و هرگز این روز و آن حماسه آفرینی‌ها فراموش نخواهد شد که جا دارد درود بفرستیم به روح بلند شهدای راه حق بویژه امیر الشهدای ارتش اسلام امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی.

وی ادامه داد: نام شهید صیاد شیرازی قرابتی جدا ناشدنی با پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس مانند آزادسازی بستان، آزادسازی خرمشهر و عملیات مرصاد دارد و هرگاه صحبت از پیروزی‌های بزرگ است نام صیاد شیرازی برجسته است و هرجا سخن از صیاد شیرازی می‌شود، خاطرات شیرین پیروزی‌های بزرگ را در ذهن‌ها و دل‌ها تداعی می‌کند و این نتیجه اخلاص این مرد بزرگ است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به ترجمه کتاب در کمین گل سرخ گفت: این کار از جهات مختلف شایسته تقدیر و تشکر است اما اما آنچه اهمیت بیشتر دارد این است که انتشار فرهنگ و زندگی شهدایی مانند شهید سپهبد صیاد شیرازی خواست مقام معظم رهبری است و ما سربازان این دیار تلاش کردیم تا این خواست فرماندهی کل قوا اجرایی شود.