آنا/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود باشند، این مردم ۸ سال صبر کردند اما وعده‌های دولتمردان عملی نشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرتضی آقاتهرانی با بیان اینکه شورای نگهبان با رد صلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ به وظیفه قانونی خود عمل کرده است، اظهار کرد: گروه‌های سیاسی در شناخت کاندیدای اصلح به مردم کمک کنند و در ایجاد نشاط انتخاباتی در جامعه مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود باشند و دیگر نمی‌توان از مردم برای حل مشکلات درخواست صبر کرد؛ این مردم ۸ سال صبر کردند اما وعده‌های دولتمردان عملی نشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند و باور دارم که اقتصاد درون‌زا می‌تواند گره‌گشا مشکلات کشور باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه درمان مشکلات موجود در داخل کشور است،  گفت: برخی‌ می‌گویند که باید با غرب به توافق برسیم تا مشکلات کشور حل شود اما در میدان عمل دیدیم که این تفکر جواب نمی‌دهد؛ خودباوری به توان داخل می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.