جماران/ حسین شریعتمداری اظهار داشت: عمدتاً سه جناح در صحنه انتخابات حضور دارند، انقلاب، اصلاحات و آمریکایی‌ها، که در واقع مقامات آمریکایی روی انتخابات ما از چند ماه پیش حساس بودند و حریف می‌خواهد دولت در اختیار کسانی باشد که با آن‌ها هماهنگ است.

ادعای عجیب سردبیر کیهان درخصوص حضور  آمریکایی‌ها در انتخابات ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وی افزود: نقشه راه دشمن مشخص است و بارها آن را مطرح کرده است، اگر دیدیم از جریانی تعریف می‌کند باید ببینیم با آن دیدگاه هم‌خوانی دارد یا خیر اگر همسو بود یعنی تاکتیکی نیست و واقعیت است.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به این که نیروهای جبهه انقلاب باید به وحدت برسند که آرا پراکنده نباشد، تأکید کرد: حضرت آقا فرمودند آدم باید جهاد فکری کند یعنی آدم‌ها باید بین مردم بروند و با آن‌ها صحبت کند، هر قدمی هر چند کوچک حساب می‌شود و این به نوعی جهاد است آقا گفتند جهاد هر اقدامی است که علیه دشمن باشد، با توجه به آیه قرآن این به این خاطر است که این‌ها هیچ سختی و تشنگی و گرسنگی بهشان نمی‌رسد و هیچ وادی را طی نمی‌کنند که کفار را برکنار کنند.

وی اضافه کرد: نکته دیگر این است که گاهی اوقات مخاطب نمی‌تواند پیام را بگیرد یک‌وقت پیام را عوض می‌کنیم و یک‌وقت قالب را عوض می‌کنیم در واقع کار هنرمندانه این است که قالب را عوض کنیم و نه این که محتوای پیام را تغییر دهیم.