نماینده روسیه در گفت‌وگوهای برجامی وین دیدار امروز با هیأت ایرانی را مفید خواند و افزود دو طرف رویکردهای خود را درباره موضوعات تحت بررسی در این مذاکرات روشن ساختند.

توضیحات اولیانوف درباره نشست با عراقچی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن مفید خواندن نشست امروزش با هیأت ایرانی حاضر در گفت‌وگوهای وین، درباره این نشست توضیحاتی ارائه کرد.

وی در توییتی در این خصوص نوشت: نشست بسیار خوب و مفیدی بود. یادداشت‌های خود را مقایسه و رویکردهای خود درباره برخی از موضوعات تحت بررسی در گفت‌وگوهای وین درباره برجام را روشن کردیم.

پیشتر «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برگزاری نشست دوجانبه ایران و روسیه پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و در توئیتی در این باره نوشت: رایزنی دوجانبه دیگری بین ایران و روسیه در گرندهتل و پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام صورت گرفت.

این نشست به ریاست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین و میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده این کشور در مذاکرات وین برگزار شد.

دوشنبه نیز نشستی سه جانبه با حضور روسای هیأت‌های ایران، روسیه و چین در وین برگزار شد.

قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام امشب در گرندهتل شهر وین برگزار شود و پس از آن هیأت‌ها برای مشورت به پایتخت‌هایشان باز خواهند گشت.