سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم در این انتخابات خیلی دقیق‌تر شدند و اگر کاندیدایی بتواند تصویری روشن و عملیاتی از آینده رسم کند، تنها در این صورت به او رأی می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وعده‌های ناممکن برخی کاندیداها، اظهار کرد: قطعاً بخش‌های عمده‌ای از مردم چنین وعده‌هایی را باور نمی‌کنند و دیگر دوره طرح چنین وعده‌هایی برای همراه کردن مردم با خود گذشته است.

وی افزود: مگر می‌شود که بگویند می‌خواهیم یک میلیون تومان یارانه بدهیم؟ این هزینه از کجا و چگونه قرار است تامین شود؟ توان رییس‌جمهوری با همه اختیاراتی که دارد، در ارائه و اجرای چنین طرح‌هایی محدود است و باید مطابق با قوانین و مقررات کشور پیش برود.

سجادی با بیان اینکه طرح چنین وعده‌هایی باعث تخریب و سرخوردگی و آسیب بیشتر به اعتماد عمومی می‌شود، تاکید کرد: بازهم می‌گویم مردم دیگر کمتر به چنین وعده‌هایی گوش می‌دهند. این شیوه برخورد با انتخابات و جلب نظر جامعه دیگر کارآمد نیست و جز تخریب چهره خود این افراد، نتیجه دیگری برای‌شان ندارد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه کاندیداها وعده‌های فضایی، نامعقول و غیرعملیاتی را کنار بگذارند، اظهار کرد: اگر آنان با الهام از بیانیه گام دوم و رهنمودهای رهبری برنامه‌های خود را حول محور مسائل اقتصادی و رفع مشکلات مردم در این زمینه تنظیم کنند، نتیجه بهتری خواهند گرفت.

سجادی در پایان تاکید کرد: این دفعه مردم خیلی دقیق‌تر شدند و اگر کاندیدایی بتواند تصویری روشن و عملیاتی از آینده رسم کند، تنها در این صورت به او رأی می‌دهند.