نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: من اطمینان دارم که مشارکت انتخاباتی در کشور بالای ۶۰ درصد خواهد بود چرا که مردم ما بر عهد و پیمان خود با انقلاب و شهدا با وجود ناملایمات و مشکلات استوار هستند.

مشارکت در انتخابات بیش از ۶۰ درصد خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الیاس نادران شامگاه دوشنبه در همایش عشایر و ایلات ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در فارس افزود: برای موفقیت در مناسبات بین المللی و اقتدار نظام نیاز به پشتوانه قوی مردمی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داریم و باید تمام تلاش خود را برای انتخاب فرد اصلح به کار بگیریم.

این فعال سیاسی در ادامه از سران عشایر درخواست کرد: انتظار من این است که سران عشایر همت کنند و در چند روز باقیمانده تا انتخابات، اعضای ایلات و عشیره ها را برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنند.

این. نماینده مجلس با بیان اینکه سازماندهی عشایر می تواند کمک شایانی به ما در هدفگذاری برای تحقق اهداف متعالی کند، اظهار کرد: ایلات و عشایر در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند و با کمترین امکانات برای دفاع از مرزها و حیثیت نظام تمام قد ایستادند.

وی با اعتقاد به اینکه سازماندهی عشایر در برهه های مختلف انقلاب به کمک نظام و دین اسلام آمده است، گفت: امیدواریم این وحدت، همدلی و سازماندهی مردمی و مطلوب که در طول هزاران سال شکل گرفته است هر روز پرقدرت تر و محکم تر از قبل بتواند به مردم خدمت کند.

نادران ادامه داد: افراد زیادی در دوران پهلوی و قبل از آن تلاش کردند نظام و فرهنگ عشیره ای را متفرق کنند و شیرازه آن را از هم بپاشند اما خوشبختانه موفق نشدند.

وی به اهمیت حضور در انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: در انتخابات مردم در یک روز برای چهار سال تصمیمی را اتخاذ می کنند و اثرات این انتخاب در چهار سال و بیشتر از آن هویدا می شود. بنابراین نباید انتخابات و شرکت کردن در این رویدادها را دست کم بگیریم.

نادران گفت:  به اعتقاد ما حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی از تمام نامزدهایی که در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، توانمندتر و جامع نگرتر هستند و چتر حمایتشان برای اقشار مختلف کشور باز است.

نادران خاطر نشان کرد: تجربه مدیریتی ایشان در عرصه های مختلف نشان می دهد که حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی حق را به پا می دارد و تلاش می کند بدون طرفداری از جناح خاصی از تمام ظرفیت کارشناسی و مدیریتی کشور استفاده کند.

وی افزود: زمانی که ایشان مسئولیت قوه قضاییه را به عهده گرفتند، پاکسازی دستگاه قضایی از درون از اولین کارهایی بود که انجام دادند، این در حالی است که رؤسای قوا برای محبوب ماندن در بین مجموعه نظام اداری، تغییری در ساختار مجموعه ایجاد نمی کنند.

نادران عنوان داشت: بر اساس مشورتی که با مجموعه بزرگ نخبگان کشور انجام دادیم تمام تلاش ما بر این است که حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی با بیشترین رأی و با پشتوانه مردمی بتواند سکان نظام اجرایی کشور را به دست بگیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، متانت و صبوری را از بارزترین ویژگی های رئیسی در مناظرات دانست و بیان داشت: امیدواریم عشایر کشور در کنار اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش رو با وحدت و همدلی پای صندوق های رأی حاضر شوند و به کاندیدای اصلح که از نظر ما حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی است رأی بدهند تا ایشان با پشتوانه قوی مردمی بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و آینده ای روشن برای کشور رقم بزند.