خرید وفروش انواع روغن های صنعتی پر فروش از جمله: روغن صنعتی حرارت , روغن کمپرسور بهران سرد ویژه 68 , واسکازین 140 و.. در فیداراویل با بهترین کیفیت ها و قیمت ها.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روغن صنعتی حرارت که از دسته مهم ترین روغن های صنعتی محسوب می شود در سیستم های بسته با انتقال حرارت ۳۲۰ درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین دارای ویژگی های بسیاری در امور مختلف بوده که در خصوص بیان نمونه ای از این ویژگی ها  می توان به مقاومت در برابر اکسیداسیون و حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم اشاره نمود. یعنی به طور کلی دارای مقاومت بالا در گرما و حرارت می باشند که تماما اهمیت این روغن و کاربرد گسترده آن را به جهت داشتن این ویژگی ها بازگو می کند.

سیستم های دارای قابلیت انتقال حرارت از طریق روغن های صنعتی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از؛

سیستم های تحت فشار یا بسته

و

سیستم های بدون فشار یا باز.

عملیات انتقال حرارت روغن حرارتی به گونه ای است  که  گرما باید از یک منبع گرمایشی گرفته  و به مصرف کننده انتقال یابد. این نوع از سیال ها و انتقال دهنده ها را می توان به  ۵ دسته تقسیم کرد. این ۵ دسته عبارتند از: گاز، روغن ها یا سیالات آلی، آب ، فلزات مذاب و ترکیبات سیلیکونی.

از روغن هایی با پایه های معدنی در صنعت بهره های بسیاری گرفته می شود. دارا بودن یک ضریب هدایت حرارتی بالا در این روغن، آن را به یک روغن مهم در صنعت تبدیل کرده. بنا به تمامی این دلایل در طول زمان انجام این عملیات شاهد افزایش گرانوری نخواهیم بود. همچنین جلوگیری از ایجاد لجن از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

 

قیمت واسکازین ۱۴۰:

به جهت آشنایی با این محصول باید ذکر شود که واسکازین ۱۴۰ از جمله روان کننده هایی با کیفیتی بسیار بالا می باشند که دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و‌ مهندسی به خصوصی هستند. این روان‌کننده های صنعتی عموما در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به دلیل مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد استفاده قرار میگیرند. در ماشین های سنگین استفاده از این روغن ها بسیار مشاهده می شود.  زیرا خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها از مهم ترین ویژگی های این واسکازین ها می باشد. البته شما باید توجه به نوع گیربکس خودرو خود این محصولات را انتخاب و‌ به کار گیرید. از مرغوب ترین روغن های پایه نیز می توان به این نوع از روغن ها اشاره نمود که در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی بیشترین استفاده را دارند.  در نظر گرفتن نکاتی حین خرید این محصولات از جمله الزامات می باشد. زیرا این محصول را می‌توان از محصولات ضروری در گیربکس خودروها  دانست که باید به فروشگاه های معتبری جهت خرید آنها مراجعه نمایید. قیمت واسکازین 140 هرگز گویای کیفیت بالا یا ارزش بالای آنها نیستند و هر جنس به دلیل گران قیمتی دلیل بر بالا بودن کیفیت آن ندارد. از این رو برخی از اجناس گران قیمت موجود در بازار ها عموما فاقد کیفیت هستند.  لذا حتما برای جلوگیری از بروز‌مشکلات حین استفاده از این روغن و همچنین جلوگیری از هدر رفتن هزینه در کنار توجه به برند، از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

BEHRAN

 

خرید و فروش روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸:

روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸ را می‌ توان تشکیل شده از روغن پایه نفتتیک دانست که در خصوص استفاده در کمپرسور های برودتی به همراه گاز آمونیاک نیز به کار می رود. این روغن در صورت سرما یا دماهای پایین خاصیت سیالیت عالی دارد و از همین رو از روغن های مهم صنعتی محسوب می شود. از طرفی روانکاری فوق العاده آن ها در دمای بالا را می توان از دیگر مزایای این روغن ها دانست.

bvn

خرید و فروش روغن کمپرسور بهران سرد ویژه ۶۸ از طریق مراجعه به سایت ما  :

  • fidaroil.com

    با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا امکان پذیر می باشد. در خصوص خرید این روغن ها رعایت نکات و مد نظر قرار دادن آنها الزامی میباشد. از جمله این موارد توجه به برند و فروشگاه مد نظر است که در صورت نادیده گرفتن در کنار کیفیت پایین در کارکرد، موجب هدر رفتن هزینه نیز می شود. حتی در برخی موارد موجب فرسایش قطعات شده که تمامی این موارد نشان از اهمیت کیفیت این روغن ها می باشند.