فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از موفقیت مرزبانان و کشف ۹۰۰ میلیارد ریال کالای سنگین قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

کشف محموله سنگین قاچاق در آب های جنوبی کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

از پایگاه خبری پلیس  سردار "احمدعلی گودرزی"  گفت: با هدف تأمین امنیت مرزهای کشور در ایام انتخابات، قرارگاه تاکتیکی مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا به منظور رصد، کنترل و مدیریت مرزها آغاز به کار کرد و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی این قرارگاه، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند یک فروند شناور دوبه حامل کالای قاچاق را که به سمت آب های انحصاری جمهوری اسلامی ایران در حال حرکت بود را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان جان برکف مرزبانی پس از توقیف شناور و با هماهنگی با مقام قضایی در بررسی‌ فنی از شناور مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل ۱۴هزار و ۶۴۳ هزار لوازم یدکی خودروی سنگین (کابین کامل، ترمولینگ، صندوق لوازم یدکی، صفحه کلاچ)، ۵ دستگاه دیزل ژنراتور با متعلقات، ظروف آزمایشگاهی و ۳۴ هزار و ۴۴۰ عدد اسباب بازی را که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقتدار مرزبانان در این عملیات و دستگیری ۷ نفر قاچاقچی، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان  ارزش ریالی محموله کشف شده، ۹۰۰ ریال برآورده شده که پس از گذراندن مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی در جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ی شوم قاچاق برخورد قاطعانه خواهد شد.