این روز ها استفاده از تلفن های همراه بسیار زیاد شده است و به نوعی تلفن های همراه به عضوی از بدن هر فرد تبدیل شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کارکرد های تلفن همراه بسیار متنوع شده است و برای مسیریابی، استفاده از شبکه های اجتماعی، خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و... کاربرد دارد.

اما هم چنان اصلی ترین کارکرد همان برقراری تماس است. وقتی شما در جمعی هستید و تلفن همراهتون به صدا در می آید همه ی نگاه ها به سمت شما جلب میشود داشتن یک صدای زنگ تماس یونیک و منحصر به فرد که توجه دیگران رو جلب کند خیلی اهمیت دارد.

سایت رسا موزیک یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ زنگ موبایل می باشد که شما می توانید به راحتی به خاص ترین آهنگ های زنگ موبایل دسترسی داشته باشید. این سایت به صورت روزانه به روز می شود و شما می توانید به جدیدترین آهنگ ها گوش بدید.

خلیل جبران میگوید: " موسیقی زبان روح است. این راز زندگی را برای آوردن صلح ، از بین بردن اختلافات باز می کند."

فواید موسیقی

موسیقی از دیرباز مورد توجه همگان بوده و باعث آرامش روح و جان بوده است. موسیقی چه در عروسی ها و چه در مراسم های مذهبی وجد داشته است و سمبلی برای بیان احساسات بوده است.

مغز به تمام عناصر موسیقی شامل ریتم، سرعت، ملودی، هارمونی و غیره حساس است.

موسیقی می تواند الگوی فعالیت امواج مغزی را تغییر دهد.

موسیقی در طول تاریخ همواره ابزاری بوده است که مهارت های انعطافی، خلاقیت، عشق، دوستی و آرامش را تقویت کرده است. هر سبک موسیقی، الگوی خاص خودش را دارد، الگوها و سمبل های موسیقی، مفاهیم زیربنایی هستند که به قابل فهم تر کردن متون کمک می کنند.

موسیقی باعث بهبود عملکردهای شناختی مغز می شود و روشی بسیار موثر در تقویت توجه، حافظه، قدرت یادگیری، محاسبه ریاضیات، منطق و علوم استدلالی ست.

با توجه به سبک های موسیقی متنوعی که ایجاد شده است از جمله کلاسیک، جاز، کانتری، پاپ و... نشان می دهد که موسیقی توانسته است هر سلیقه ای را راضی نگه دارد و همه مجذوب آن هستند.

اگر به خودتان توجه کنید متوجه خواهید شد که شما وقتی ناراحت هستید آهنگ گوش می دهید، وقتی خوشحال هستید آهنگ گوش می دهید، وقتی در حال کار کردن هستید موسیقی ملایم گوش می دهید، وقتی ورزش می کنید آهنگ های هیجانی گوش می دهید و در هنگام عصبانیت شدید، سهم قابل توجهی در تخلیه فشارهای عصبی و ایجاد حس آرامش دارد. پس موسیقی کارکرد های خیلی زیادی دارد و پیشینه ی آن به خیلی قبل تر بر می گردد.

موسیقی بخش مهمی از زندگی مارا تشکیل داده است و به تنهایی بر رفتار و روحیات ما خیلی تاثیر گذار می باشد.

گاهی برای ما پیش می اید که در یک مکان خاص یا یک موقعیت خاص یک موسیقی را گوش می دهیم و برای همیشه در ذهن ما هک می شود و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنیم پس موسیقی تاثیر زیادی در حفظ خاطرات و به یاد آوری خاطرات دارد.

گوش فرا دادن به موسیقی های جدی ذهن را با چالش های جدید رو به رو می کند. معمولا همه ی ما عادت داریم به موسیقی های قدیمی گوش بدهیم چون ذهن با آن ها آشنایی دارد و چالش های آن ها در ذهن حل شده است.

 اما برای اینکه حافظه تقویت شود بهتر است به موسیقی های جدید گوش دهیم تا ذهن درگیر حل کردن چالش های آن ها شود.پ

رسا موزیک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین سایت های دانلود آهنگ ،آهنگ جدید، اهنگ بی کلام، اهنگ محبوب اینستاگرام،دانلود ریمیکس و شاد در دسترس شما عزیزان می باشد. در زیر برخی از خصوصیات این سایت را برای شما آورده ایم:

مزایای دانلود آهنگ از رسا موزیک

  1. کیفیت: برای دانلود آهنگ های با کیفیت شما باید سایتی رو انتخاب کنید که آهنگ هایی رو در اختیار شما قرار بدهد که نویز نداشته باشد و شما بتوانید بدون آسیب رسیدن به گوش ها بتوانید از آن لدت ببرید. سایت رسا موزیک این کیفیت را برای شما تضمین کرده است.
  2. دسترسی: این که شما بتوانید مکانی را پیدا کنید که تمامی سبک های موسیقی در آن باشد خیلی اهمیت دارد، اینکه نحوه ی دانلود در آن ها آسان باشد و بتوانید به راحتی به هر آهنگی که دوس دارید اهمیت بسیاری دارد. دیگر نگران این مسئله نباشید ما سایت رسا موزیک را به شما معرفی می کنیم که تمامی آهنگ ها از هر سبک و هر زبانی در آن موجود است و شما می توانید با یک کلیک به راحتی آن را دانلود کرده و در آرشیو خود داشته باشید.
  3. گستردگی: سایت رسا موزیک سعی کرده است گستردگی سلایق موسیقایی کاربران خود را در اولویت قرار دهد و تمامی آهنگ های اورجینال اعم از جدید و نوستالژی را در دسترس قرار دهد. پس اگر هر سلیقه ای دارید، حتی هر چقدر سخت پسند هستید اگر یک بار به سایت رسا موزیک سر بزنید دست خالی بر نمی گردید و حتما مجدد به آن سر خواهید زد.
  4. قدرت سرچ: گاهی برای همه ی ما پیش می آید که بخشی از یک آهنگ را حفظ کرده ایم و به دنبال آن می گردیم. رسا موزیک با دسته بندی های استاندارد و قدرت سرچ در این دسته بندی ها این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی با تایپ قسمت کوچکی از هر آهنگ به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را دانلود کنید.

سایت رسا موزیک با ارائه ی خدمات موسیقی مثل مجموعه ی دانلود آهنگ جدید، آهنگ های بی کلام، آهنگ های محبوب اینستاگرام و... بسیار شناخته شده است و لیست پخش سفارشی دانلود ها کارهای جدید هنرمندان و پیگیری موسیقی‌های به‌ روز توسط کاربران در تیتر فعالیت سایت رسا موزیک قرار دارد.