خبرآنلاین/ محمود صادقی در کلاب هاوس خبرآنلاین خبر داد که از دفتر رئیسی و اژه ای با او تماس گرفته اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

« پشت پرده دعوت رئیسی و محسنی اژه ای از منتقدان و اصلاح طلبان چیست؟» سوالی بود که در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین  بحث و بررسی شد. محمود صادقی، فعال اصلاح طلب در این زمینه گفت: با خود من هم از دفتر آقای رئیسی و اژه‌ای تماس گرفتند و همان نکات را درخواست کردند و قرار شد از طریق یک خط ارتباطاتی نظرات خود را به اطلاع این دوستان برسانیم.

وی افزود: با ارزیابی‌ها انجام شده مقداری از بدبینی اولیه فاصله گرفتم و از این که با توهم توطئه به قضیه نگاه کنم نگرانی ندارم اگرچه ممکن است این کار تبلیغاتی باشد اما دلیلی برای این که نیت بدی پشت پرده باشد پیدا نکردم و بعد از ردوبدل کردن چند پیام، امروز چند پیشنهاد را ارائه دادم.

صادقی گفت: درباره معیارهای انتخاب کابینه نظراتم را مطرح کردم، همچنین پرسیدم ممکن است که بخواهم اطلاعات محرمانه به آقای رییسی برسانم که گفتند برای آن می‌توانم مکالمه خاصی انجام بدهم. البته این پیشنهاد که هماهنگی صورت بگیرد تا از این فرصت استفاده شود خوب است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع باید این موضوع را به فال نیک بگیریم، آقای رئیسی قبلا هم در قوه قضاییه با فراکسیون‌های مختلف مجلس جلسه گذاشتند، حرف‌ها را شنیدند و حتی برخی پیشنهادات خاص را اجرا کنند. هدف ما این است که اهداف اصلاح‌طلبانه اجرا بشود حتی اگر به دست کسی که اصول‌گراست. فکر می‌کنم باید برخی از شائبه‌ها و نقدها را کنار بگذاریم و از این فرصت استفاده بهینه کنیم.