تکذیب ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت شماره یک: مادر ترلان پروانه ، در خصوص خبری مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم. این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. ترلان ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز همین شایعه درباره ترلان پروانه و ارسلان قاسمی مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم. ترلان پروانه و ارسلان قاسمی دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند. سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند. ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو می شود.

وی تصریح کرد: پدر ترلان پروانه بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.

وی در خصوص برخورد خود ترلان پروانه از انتشار این خبر عنوان کرد: ترلان پروانه ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.