جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام ما به دوستان صلح و امنیت است اما اگر کشور و گروهی نگاه تهدید آمیز به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، واکنش ما به آنها ضربات مهلک خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش وضعیت آمادگی، توان رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی یگان‌های ناو تیپ زیرسطحی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با کارکنان، بر حفظ آمادگی توان رزمی تاکید کرد.

وی با تاکید بر روحیه بالای کارکنان جان بر کف منطقه یکم امامت در راستای انجام ماموریت‌های محوله برای مقابله با تهدیدات احتمالی، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با حضور در جمع فرماندهان یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی منطقه یکم امامت، خاطر نشان کرد: همواره پیام ما به دوستان صلح و امنیت است، اما اگر کشور و گروهی نگاه تهدید آمیز به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، واکنش ما به آنها ضربات مهلک خواهد بود.

امیر دریادار کاویانی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، گفت: امروز نگاه به سواحل مکران به عنوان یک منطقه بزرگ تجاری برای توسعه اقتصاد کشور بسیار مهم است و با نگاه هوشمندانه و آینده نگرانه ایشان، ظرفیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی، بر توسعه و آبادانی این منطقه استراتژیک معطوف شده است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش از سال ۱۳۸۶ با حضور در سواحل مکران آبادانی، امکانات بهداشتی و جاده را برای مردم آن منطقه به ارمغان آورده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه کلیه ظرفیت‌های منطقه دوم و منطقه سوم دریایی این نیرو به توسعه سواحل مکران اختصاص داده شده، است، ادامه داد: برای اینکه شاهد آبادانی هر چه بیشتر در سواحل جنوب شرق کشور باشیم نیاز به تبدیل شدن به یک قدرت دریایی بزرگ داریم که الحمدالله با هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا ایران اسلامی به یک ابرقدرت در حوزه دریا تبدیل شده است