سال هاست که سیگار به جزئی جدا نشدنی زندگی اکثر افراد جامعه تبدیل شده. بسیاری از این افراد به دنبال راهی برای کنار گذاشتن آن هستند و همواره می خواهند این عادت را به دلیل مضراتی مثل احتمال ابتلا به سرطان یا تنگی نفس و خراب شدن دندان ها برای همیشه کنار بگذارند.

بایدها و نبایدها برای ترک سیگار با دستگاه ویپ!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سال هاست که سیگار به جزئی جدا نشدنی زندگی اکثر افراد جامعه تبدیل شده. بسیاری از این افراد به دنبال راهی برای کنار گذاشتن آن هستند و همواره می خواهند این عادت را به دلیل مضراتی مثل احتمال ابتلا به سرطان یا تنگی نفس و خراب شدن دندان ها برای همیشه کنار بگذارند. تا امروز دانشمندان روش های مختلفی را برای ترک سیگار ابداع کرده اند؛ از آدامس های نیکوتین دار گرفته تا الکترو اسموک ها و چسب های پوستی نیکوتین دار و حتی یوگا از معمول ترین راه هایی است که طی چند سال اخیر برای ترک سیگار پیشنهاد شده.

نباید خودمان را گول بزنیم، این راه ها نمی توانند به صورت تضمینی باعث شوند سیگار را ببوسید و برای همیشه کنار بگذارید. بدن شما تا مدتی به نیکوتینی که از طریق سیگار به آن منتقل میشده نیاز دارد. دستگاه های ویپ می توانند علاوه بر رساندن مقدار نیکوتین لازم، حس سیگار کشیدن را برای تان تداعی کنند آن هم با 95% ضرر کمتر!

چطور ممکن است ضرر ویپ تا 95% از سیگار کمتر باشد؟!

پاسخ به این سوال خیلی ساده است. وقتی شما سیگار می کشید با هر کامی که می گیرید علاوه بر نیکوتین، دود حاصل از سوختن تنباکو و کاغذ و چسب زیادی نیز وارد ریه ها و سپس مغزتان می شود. ویپ هیچ یک از این مواد مضر را ندارد و نیکوتین را طی یک فرآیند الکترونیکی و از طریق مایعی به نام جویس که دارای ترکیبی گیاهی است به بدن شما منتقل می کند. پس اگر به ترک سیگار با ویپ علاقمند شده اید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به نکاتی که در ادامه می گوییم دقت داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

2

قبل از خرید دستگاه ویپ به این موارد توجه کنید:

قبل از هر کاری باید با انواع دستگاه های ویپینگ آشنا شوید. این دستگاه ها معمولا به سه دسته تقسیم می شوند. ویپ ، پاد سیستم و پاد ماد.

این دستگاه ها بر اساس نیاز به نیکوتین و علاقمندی افراد به سایز دستگاه و میزان بخار طراحی شده اند.

ویپ معمولا مناسب افرادی هستند که می خواهند حجم بخاری مانند قلیان از دستگاه شان بگیرند و علاقه چندانی به جذب نیکوتین ندارند.

پاد سیستم مناسب افرادی است که سیگار می کشند و به حجم بخار کم و نیکوتین بالا عادت دارند.

پاد ماد ها دستگاه هایی دوکاره هستند که پیشرفته ترین دستگاه های ویپینگ به شمار می روند. این دستگاه ها توانایی کار کردن به عنوان ویپ و پاد سیستم را دارند یعنی می توانید با تعویض کارتریج، از آن ها هم به عنوان ویپ و هم به عنوان پاد سیستم استفاده کنند.

با یک مشاور حرفه ای صحبت کنید و نیاز ها و تعداد سیگاری که در روز مصرف می کنید را با او در میان بگذارید تا بتواند گزینه های مناسب را به شما معرفی کند.

بعد از انتخاب نهایی دستگاه وقت تصمیم گیری درباره جویس یا سالت نیکوتین می رسد. جویس و سالت نیکوتین مایعاتی هستند که از ترکیبات گیاهی به همراه نیکوتین ساخته شده و دارای تنوع در طعم و میزان نیکوتین هستند. احتمالا مشاور شما در این باره هم توضیحاتی به شما می دهد اما خب بهتر است بدانید جویس ها مخصوص دستگاه های ویپ هستند و میزان نیکوتین آن ها به 0 ، 3 و 6 تقسیم می شود.

vaper

سالت نیکوتین ها مخصوص پاد سیستم هستند و میزان نیکوتین آن ها به 12 ، 25 ، 35 و 50 تقسیم می شود.

و طعم تمام جویس ها و سالت نیکوتین ها به طور کلی در 4 گروه تنباکویی، دسری، میوه ای و خنک قرار می گیرد.

نکته پایانی: توجه داشته باشید برای خرید ویپ و جویس از اصالت دستگاه و جویس تان مطمئن شوید. استفاده از جویس های تقلبی می تواند ضرری حتی بیشتر از سیگار برای تان داشته باشد. پس با مراجعه به یک مجموعه معتبر به طور کامل از اصالت محصولاتی که تهیه می کنید مطمئن شوید. بسیاری از برند های معتبر در این زمینه، بخشی از وب سایت شان را به بررسی اصالت محصولات شان اختصاص داده اند از این رو اگر محصولی که تهیه می کنید اورجینال و اصل باشد، باید دارای بارکد یا QR CODE معتبر برای بررسی و تطابق با وب سایت اصلی شرکت سازنده باشد.