باشگاه خبرنگاران/ یک مقام وزارت خارجه آمریکا از گروه‌های عراقی خواهش کرد به مواضع نظامیان تروریست آمریکا حمله نکنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از العربیه، جویی هود، دستیار موقت وزیر خارجه آمریکا از گروه‌های عراقی خواهش کرد به مواضع نظامیان این کشور حمله نکنند.

بر این اساس، پس از تشدید حملات گروه‌های عراقی به پایگاه‌های آمریکا در این کشور، هود گفت: علی رغم آنکه حمله این گروه‌ها به مواضع نظامیان آمریکایی تشدید شده است، اما ما با آن‌ها وارد جنگ تمام عیار و آشکار نشده ایم.

وی افزود: برای من قابل درک است که برخی از این گروه‌ها از اقدامات آمریکا در عراق ناخشنود باشند. با این وجود، ما از آن‌ها خواهش داریم کاری با ما نداشته باشند و ما نیز کاری به آن‌ها نخواهیم داشت. ما باید با دشمن مشترکمان که گروه تروریستی داعش است مبارزه کنیم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: حملات دائمی که این گروه‌های عراقی به مواضع نظامیان آمریکایی دارند به نفع هیچ کس نیست و تنها باعث تقویت داعش و آزادی عمل این گروه خواهد شد.

گفتنی است این اظهارات عوام فریبانه جویی هود در حالی مطرح می‌شود که نیرو‌های تروریست آمریکایی بار‌ها اقدام به بمباران مواضع نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) و سایر گروه‌های داوطب در مبارزه با داعش کرده است.

پس از آخرین بمباران مواضع نیرو‌های عراقی در مرز سوریه و به شهادت رسیدن ۴ تن از نیرو‌های کتائب حزب الله عراق، نیرو‌های عراقی وعده دادند پاسخی دردناک به این کشتار نشان خواهند داد. نیرو‌های تروریست آمریکایی پیشتر نیز در عملیاتی تروریستی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده وقت سپاه قدس که میهمان دولت عراق بود را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کردند.