باشگاه خبرنگاران/ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت جدید توضیحاتی ارائه داد.

پیشنهاد عضو کارگزاران به رئیسی درباره ظریف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهم‌ترین دغدغه‌های دولت آینده بیان کرد: مهم‌ترین مطالبه ملت از دولت جدید سامان دادن به حداقل معیشت و اشتغال و حوزه‌های اقتصادی کشور است. این مطالبه نخست است، زیرا در صحبت‌های انتخاباتی آقای رئیسی هم بر این موضوع تاکید شده بود.

او افزود: ادامه وضعیت فعلی به خصوص در زمینه انرژی برای مردم بسیار سخت است و آستانه تحمل مردم را به صفر نزدیک کرده و اگر به این وضعیت رسیدگی نشود شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود. اولین اقدام آقای رئیسی که باید انجام شود برچیدن تحریم‌هاست؛ لذا آقای رئیسی باید یک وزیر امور خارجه توانمند و مسلط به امور بین الملل و مناصبات بین کشورها انتخاب کند؛ در همین زمینه پیشنهاد من این است که آقای محمدجواد ظریف را در کابینه نگاه داشته و با سرعت به سایر امور هم رسیدگی کند.

نمازی درباره همکاری جریان اصلاحات با دولت سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: جریان اصلاحات دلسوز کشور بوده و تجربه اجرایی بسیاری داشته و به پیچیدگی امور هم واقف است؛ آنها اعلام کرده‌اند که آماده هرگونه همکاری با دولت آقای رئیسی هستند و نقد دلسوزانه را نیز همراه خواهند کرد. نگاه اصلاح طلبان به موفقیت دولت و رسیدگی به مطالبات مردم است.