شاید قیمت دهی آنلاین برای کالایی چون مقاطع فولادی در ابتدا امری ناممکن به نظر برسد، اما با رعایت اصول معامله بازار و در نظر گرفتن بسیاری از عوامل موثر، می‌توان این کار را انجام داد. آشنایی با نحوه قیمت دهی آهن آلات در آیرومارت به شما در درک بهتر این مسئله کمک می‌کند.

استعلام قیمت روز آهن از فروشگاه آنلاین آهن آلات آیرومارت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

افزایش کاربرد فولاد در صنایع مختلف و نیز رونق بازار مقاطع فولادی، کارخانه‌های بسیاری را در سراسر دنیا به سمت تولید انبوه و بهبود کیفیت سوق داده است. بنابراین گستردگی بازار آهن آلات منجر به پیچیده شدن فرآیند خرید و در نهایت سردرگمی مشتری خواهد شد.

توجه به قیمت از مهمترین مواردی است که اهمیت فوق العاده بالایی برای متقاضیان بازار فولاد دارد. بسیار بدیهی است که تمام مشتریان به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستند. اهمیت این مسئله برای بازار نسبتا گران قیمتی چون فولاد در مقایسه با سایر بازارها، دوچندان می‌شود.

راهکارهای متعددی توسط افراد باتجربه و مسلط به بازار آهن برای کنترل هزینه‌ها ارائه شده است. آیرومارت ( پیشروصنعت نفت آسیا)، ارائه آنلاین و بروز قیمت‌ها را راهکاری موثر در جهت شفاف سازی بازار و بهبود فرآیند خرید در نظر گرفته است. در واقع گسترش بازارها از یک سو و پیچیدگی فرایند از سوی دیگر بنگاه‌های فولادی را مجبور به حرکت در بستر آنلاین می‌کند. آیرومارت نیز مدت‌ها است در این مسیر گام برداشته و فعالیت خود در فضای مجازی و آنلاین افزایش داده است.

شاید قیمت دهی آنلاین برای کالایی چون مقاطع فولادی در ابتدا امری ناممکن به نظر برسد، اما با رعایت اصول معامله بازار و در نظر گرفتن بسیاری از عوامل موثر، می‌توان این کار را انجام داد. آشنایی با نحوه قیمت دهی آهن آلات در آیرومارت به شما در درک بهتر این مسئله کمک می‌کند.

قیمت دهی چه محصولاتی در آیرومارت انجام می‌گیرد؟

آیرومارت تامین کننده انواع مقاطع فولادی در سبدی بسیار متنوع از سایز، استاندارد، جنس، نوع، قیمت، کیفیت، از برترین برندهای داخلی و خارجی است.

برخی از محصولات قابل ارائه توسط این مجموعه شامل موارد زیر می شود:

  • میلگرد ساده، میلگرد آجدار و کلاف
  • پروفیل ساختمانی، صنعتی، پروفیل Z، مبلی و لوله داربستی
  • انواع ورق گرم، سرد و گالوانیزه
  • تیرآهن، تیرآهن بال پهن یا هاش
  • نبشی، ناودانی و سپری (پروفیل T)
  • انواع لوله درزدار و بدون درز
  • انواع اتصالات
  • ورق استیل صنعتی و دکوراتیو
  • پروفیل استیل صنعتی و دکوراتیو
  • لوله استیل صنایع غذایی
  • میلگرد استیل
  • نبشی و ناودانی استیل

قیمت هرکدام از این مقاطع ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز ، وقایع سیاسی داخل و خارج از کشور، قیمت ماده اولیه و ... دچار افت و خیزهایی شود. حتی ممکن است قیمت برخی از این محصولات، بر قیمت بقیه نیز تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال، قیمت روز ورق آهن، به عنوان ماده اولیه تولید بسیاری از محصولات آهنی، بخشی از تغییرات قیمت مقاطع را رقم می‌زند.

image_32d44714dc43a1d6ace4ee3c52f62084ce3de9b8

راه های استعلام قیمت روز آهن از آیرومارت

استعلام  قیمت روز آهن در انجام یک خرید حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت است. بازرگانی فولاد آیرومارت، امکان استعلام قیمت روز انواع مقاطع فولادی را با استفاده از روش های مختلف فراهم نموده که در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

استعلام قیمت آهن به صورت تلفنی

برای استعلام قیمت روز انواع آهن آلات آیرومارت به صورت تلفنی، می‌توانید با شماره 45306-021 تماس گرفته و با کارشناس فروش مقطع مورد نظرتان گفتگو  نمایید.

استعلام قیمت آهن به صورت آنلاین

بازرگانی فولاد آیرومارت با هدف خرید آگاهانه مشتریان، قیمت انواع مقاطع فولادی را به صورت روزانه در وبسایت خود به نشانی  www.iromart.com به‌روز رسانی می‌کند. استعلام آنلاین قیمت آهن آلات این امکان را برای همه فراهم می‌کند که بتوانند مقایسه انواع محصولات را نیز انجام دهند و با آگاهی بیشتری خرید نمایند.

علاوه بر وبسایت، آیرومارت قیمت تمامی محصولات فولادی را در شبکه‌های اجتماعی خود مانند کانال تلگرام (@iromart) و اینستاگرام (@iromartco) نیز منتشر می‌کند.

استعلام قیمت آهن به صورت حضوری

این روش از استعلام قیمت آهن آلات آیرومارت، به صرف زمان زیادی نیاز دارد. اما در برخی موارد ممکن است برای ایجاد ارتباط بیشتر و نیز به منظور دریافت مشاوره‌های فنی و تخصصی، مراجعه به صورت حضوری انجام گیرد.

برای مراجعه به صورت حضوری به محل دفتر بازرگانی آیرومارت، به آدرس تهران- نلسون ماندلا- بالاتر از میرداماد- خیابان تابان غربی- پلاک 36- طبقه 5، مراجعه کرده و مستقیما با کارشناسان فروش، گفتگو کنید.

آشنایی با وبلاگ آیرومارت

وبلاگ آیرومارت شامل جامع‌ترین و به روز ترین اطلاعات در حوزه آهن و فولاد است که توسط تیمی مجرب و حرفه‌ای از دانش آموختگان رشته متالورژی، گردآوری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بخش‌های مختلف این وبلاگ شامل اخبار روز، مقالات، جدول وزن مقاطع فولادی، تحلیل بازار، ویدیوها و اطلس فولادی است که هرکدام را در ادامه توضیح خواهیم داد.

اخبار روز

این بخش از وبلاگ آیرومارت به جدیدترین اخبار، اکتشافات و پیشرفت‌های حوزه آهن و فولاد ایران و جهان می‌پردازد. با مطالعه این مطالب می‌توانید با پیشرفت‌های فولادی روز جهان آشنا شوید.

مقالات

بخش مقالات وبلاگ آیرومارت حاوی به روز ترین اطلاعات درباره محصولات فولادی، راهنمای خرید هرکدام، مطالب پایه‌ای درباره انواع فولاد و ... است.

این بخش با هدف افزایش آگاهی متقاضیان انواع مقاطع فولادی، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه، طراحی شده است.

جدول وزن مقاطع فولادی

یکی از نیازهای بازار در خرید انواع آهن ، جدول وزنی مقاطع فولادی است که اهمیت بسیاری در انجام خرید مطمئن در بازار دارد. چرا که با استفاده از جداول وزنی، می‌توان وزن بار خریداری شده را با مقدار استاندارد آن مقایسه کرد. در صورتی که اختلاف وزن با مقدار استاندارد خیلی زیاد باشد، محصولی که تهیه کرده‌اید، کیفیت چندانی ندارد.

در وبلاگ آیرومارت بخشی مجزا طراحی شده و جدول وزنی تمامی مقاطع فولادی، در دسترس همه قرار داده شده است.

تحلیل بازار

همیشه تحلیل بازار فولاد در یافتن زمان مناسب برای خرید آهن آلات، بسیار اهمیت دارد. اما از آنجا که بازار آهن همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی در نوسان است، بنابراین باید دانش و تجربه کافی را در تحلیل به کار گرفت.

ویدئوهای تحلیل بازار بازرگانی فولاد آیرومارت، به صورت هفتگی و توسط متخصصان و کارشناسان فروش این مجموعه، تهیه شده و در شبکه‌های اجتماعی و همچنین وبلاگ آیرومارت قرار می‌گیرد.

چنانچه قصد خرید هر مقطع فولادی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تحلیل بازار فولاد را طی چند هفته دنبال کنید و سپس با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید.

ویدئوها

بخش ویدئوهای وبلاگ آیرومارت، شامل ویدئوهای آموزشی حوزه آهن و فولاد می شود . ممکن است برخی افراد، زمان کافی برای مطالعه در رابطه با ساخت و جزئیات محصولات فولادی نداشته باشند. در این موارد، مشاهده ویدئو می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

اطلس فولادی

اطلس فولادی از بخش‌های بسیار مهم از وبلاگ آیرومارت است که حاوی به روز ترین اطلاعات درباره کارخانه‌های تولید کننده انواع محصولات فولادی مانند شمش، میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، لوله و .... در سراسر کشور است.

در بخش اطلس تولیدکنندگان مقاطع فولادی، برترین کارخانه‌های تولیدکننده هر مقطع در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

آنچه آیرومارت ارائه می‌دهد

خدمات قابل ارائه توسط آیرومارت با نگاه مشتری مداری و پاسخگویی در اسرع وقت است که لازمه این فعالیت‌ها محسوب می‌شود. برخی از خدمات قابل ارائه توسط بازرگانی فولاد آیرومارت عبارتند از:

  • پشتیبانی تا لحظه تحویل سفارش مشتری
  • ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات
  • خدمات انبارداری پس از خرید و عدم جابجایی بار
  • مشاوره فنی و مهندسی به صورت تلفنی و حضوری
  • ارائه خدمات معاملات آنلاین
  • مشارکت و همراهی با پیمانکاران جهت شرکت در مناقصات
  • خدماتی از قبیل گالوانیزه کردن، برشکاری و سایز کردن، خمکاری، رزوه زنی و .... در رابطه با هر مقطع فولادی

برای اطلاع از هرکدام از این خدمات، می‌توانید با کارشناسان آیرومارت و با شماره 45306-021 تماس بگیرید.