ایسنا/ سخنگوی گردان‌های "سرایا القدس" شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که مقاومت موشک‌هایی در اختیار دارد که هنوز از آنها استفاده نکرده است.

سرایا القدس: موشک‌هایی داریم که هنوز رونمایی نکرده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ابو حمزه، سخنگوی گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سخنانی اظهار کرد: می‌شنویم که می‌گویند سامانه گنبد آهنین ۹۰ درصد موشک‌های مقاومت فلسطین را رهگیری کرده است و به همین دلیل تاکید می‌کنیم که این یک ادعای دروغ است.

وی افزود: سامانه گنبد آهنین با اختلاف شکست خورده است و موشک‌های مقاومت توانستند بر آن غلبه کنند. موشک‌های مقاومت از غزه عبور کرده و اهدافشان را با دقت در تل‌آویو، هرتزلیا، نتلنیا، بئر السبع و تمامی شهرهای اشغالی هدف قرار دادند.

ابوحمزه گفت: مقاومت فلسطین در جریان عملیات "بنیان مرصوص" دستاورد مشخصی داشت و آنچه را ما در جریان ۵۱ روز جنگ به دست آوردیم، در جنگ اخیر در یک روز آن را محقق کردیم و دشمن خوب از آن مطلع است. ما توانستیم موشک هایمان را توسعه دهیم و در نبرد شمشیر قدس تاکتیکی متفاوت از آنچه در نبرد بنیان مرصوص دنبال کردیم، در پیش بگیریم. موشک‌هایی وجود دارد که ما از آنها رونمایی نکرده‌ایم واین موشک‌ها توسط واحد تولید نظامی گردان‌های سرایا القدس تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از موشک باران مناطقی از سرزمین‌های اشغالی، اطلاعاتی را درباره وجود کودکان در آن مناطق دریافت می‌کردیم که باعث می‌شد عملیات را متوقف کنیم.