ایسنا/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی گزارش اخیر وزارت خارجه درباره برجام در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش وزارت خارجه درباره برجام را بررسی می کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: وزارت خارجه همزمان با رسانه ای کردن بیست و دومین گزارش سه ماهه خود در مورد اجرای برجام آن را به مجلس فرستاده، منتهی مجلس تعطیل است و طبیعتا بررسی این گزارش در هفته آینده انجام می شود.

وی افزود: بر این اساس کمیسیون امنیت ملی هفته به بررسی بیست و دومین گزارش سه ماهه وزارت خارجه درباره اجرای برجام می پردازد و ابعاد آن را مورد رسیدگی قرار می دهد.

عباس زاده با اشاره به متن این گزارش گفت: این گزارش را خوانده ام منتهی به نظرم مطلب جدیدی در آن وجود ندارد. موارد قید شده در این گزارش همان مطالبی است که آقای عراقچی و ظریف در جلسات کمیسیون امنیت ملی بیان کرده بودند. درباره پیشنهادات بیان شده در توافق و کف و سقف همکاری و انتظارات هم مطالب به کمیسیون امنیت ملی گفته شده بود، به همین دلیل مطلب جدیدی در این گزارش ندیدم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته وزارت خارجه گزارشی در ۲۶۲ صفحه در قالب ۱۴ بخش با عنوان بیست و دومین گزارش سه ماهه وزارت خارجه در مورد اجرای برجام را منتشر کرد که این گزارش همراه با نامه وزیر خارجه به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ارسال شده است.