مهر/ عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کابینه امنیتی ژنرال ها شکست خورد، اظهار داشت: رئیسی باید کابینه تحولگرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام های بلند برای حل مشکلات را داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه راهکارهای فراوانی برای حل مشکلات کشور وجود دارد، گفت: راهکارهای حل مشکلات کشور کاملاً روشن است و برای اجرای این راهکارها نیازمند وزرا و مدیرانی صاحب فکر، ایده، جوان و جهادی هستیم تا بتوانند راهکارهای موجود را به فوریت اجرایی کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آئین نامه داخلی مجلس وزرای پیشنهادی دولت باید از سابقه علمی و سابقه اجرایی مشخصی برخوردار باشند تا در جلسه رأی اعتماد برنامه‌های آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کابینه امنیتی ژنرال‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم شکست خورد و موفقیتی نداشت، اظهار داشت: رئیسی باید کابینه تحول گرا و اهل ریسک معرفی کند که شهامت برداشتن گام‌های بلند برای حل مشکلات کشور را داشته باشند و بتوانند از سرمایه جوانی و آبروی خود هزینه کنند تا با عقلانیت و برنامه ریزی دقیق به سرعت مشکلات مردم را حل کنند.